CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag den 29. april 2008

Flere kort

"Har du et et drenge- og et pige konfi-kort mere?"...blev jeg spurgt i går...Nix...så jeg måtte hurtigt lave 2 til at have med på arbejde i dag, og så de kunne være fremme til på torsdag. Så håber jeg kortene falder i deres smag...købt ubeset :0).
Jeg havde ikke lige flere "låne-stempeltryk"...og jeg har det så svært med Magnolia til de unge mennesker !?, så det blev lidt fodboldrelateret i stedet for, det ved jeg da at han spiller.

Pigekortet blev rigtig lyserødt, med masser af nips som pynt. Papiret er noget af det, jeg fik i gave fra Netti - det er sååå lækkert!! Det er også brugt til et LO, men det kan jeg ikke vise endnu.

Så har jeg modtaget endnu en award, denne "engel" fra Bitten og Pialine. 1000 tak skal i have, det luner og glæder altid, når jeg ser, at der har været besøg og kommenteret på min blog, og jeg nyder virkelig også at suse rundt på jer andres og kigge og nyde alle de kreative ting i oploader.

Reglerne er som følger:
To my winners there are 5 rules attached to this and they are :
1)You have to pick 5 blogs who deserve this award for their creativity, design, interesting material and also contibutes to the blogging community no mater what language.2) Each award has to have the name of the author and also a link to the blog to be visit by everyone.3) Each award winner has to show the award and putt the name and the link to the blog that has given her or him award itself.4) Award winner and the one who has given the prize have to show the link of "arte y pico" blog so everyone will know the origin of this award.5) To show these rules.
Jeg vil så give awarden videre til:
Netti, fordi du er så dejlig ærlig og uspoleret :-), med en humor og et humør, som altid smitter, og som altid gør det spændende at følge din blog
Betina, som med sit sprudlende humør og alsidige interesser fra have (eller nej?), strik, loppefund, scrap o.s.v. holder os orienteret på en sjov og finurlig måde via sine blogge.
Kirsten Gro, som har sin helt egen scrappestil, og som på sin blog, fortæller så levende og sjovt, at det næsten er et "must" lige at skulle se, hvad hun nu har bedrevet :-)
Sofie/Fru Hansen, som på sin blog, viser og inspirerer konstant med kort, scrap, materialer, indretning, gode ideer o.s.v.
Anne Thormose, som på sin blog, viser og fortæller så vi andre bliver helt forpustede. Det er imponerende så meget du får fra hånden, og så meget som du får videregivet til os andre.
Ja, jeg kunne blive ved...
Det var alt for nu, så skal vi lige have klaret en arbejdsdag mere, før der er forlænget weekend igen :o)

5 kommentarer:

  1. Igen nogle super flotte kort du har lavet!

    SvarSlet
  2. Hvorfor er din skrift på bloggen så lille?
    Superflotte kort du har lavet. du er da helt gået i kortselvsving :o)
    Tusind tak for den award og de flotte ord.

    SvarSlet
  3. super lækre kort som altid

    SvarSlet
  4. Super flotte kort du har lavet, dejlige friske forårs farver.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails