CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag den 1. april 2008

Den gule trøje...


Dette foto har jeg haft liggende siden min London-tur i november ´07. Mange af de andre fotos har jeg fået scrappet, men dette har ladet vente på sig....det er jo "den gule trøje".... og jeg har det bare svært med at scrappe med den farve. Men Joan og jeg VILLE have dette foto, så vi kunne "drille" vores mænd herhjemme ;-), og jeg VILLE scrappe det.... Efter at have sendt mand og søn på cykel"ferie" på Mallorca i lørdags, var tiden og lejligheden til det, og jeg brugte skitsen fra Annettes weekendudfordring på Dreampapers til at komme igang. Og så lykkedes det at få samlet et LO, som jeg synes jeg er tilfreds med. Den gule farve er med, uden at være for dominerende ;-). Der er brugt lyseblå og rødlig karton, og derudover 3 slags papir fra MME "Out & About". Blomsterne i hjørnet er klippet ud fra et af stykkerne. Så er der et par BG blomster, knapper og thickers fra Creativ Company, blingsten, sværte og brads. Og sørme om Annettes hjælper ikke trak mit navn igen -ud af 2 :-D, det er jo altid skønt med lidt ekstra scrapnips! Nu vil Rikke og jeg tage ind og spise, vi synes det er i orden at forkæle os lidt, når nu de andre cykler og nyder resten af tiden under varmere himmelstrøg!

17 kommentarer:

  1. Det er rigtig rigtig godt!! :) ..det gule er med uden at dominere og nogen flotte detaljer som f.eks. den udklippede blomst. Jeg synes det er super med teksten i strimler :)

    SvarSlet
  2. VILDT flot......så mange flotte detaljer, og det gule er overhovedet ikke dominerende. Ja det ser bar vildt godt ud det hele.

    SvarSlet
  3. Kanon flot med rigtig mange fede detaljer, du har fået den gule trøje til at falde flot sammen med papir og pynt uden at den skriger gul

    SvarSlet
  4. super lækker lo, med masser af flotte detaljer :)

    SvarSlet
  5. Til lykke! Det er også et rigtig godt LO med nogle dejlige farver.

    SvarSlet
  6. Flot lo med et super flot foto:)

    SvarSlet
  7. Ej vendt du nu igen??!! Du er da inde i en stime :o) Tillykke med det.
    Man må sige at papirets navn "out and about" passer godt til dig for du er da ude og omkring dig.
    Supergodt lavet - det er så flot og du kan jo godt scrappe gult.

    SvarSlet
  8. LOL LOL LOL er godt foto hi hi hi, det er da total humor, hvor godt du fik det scrappet fnis fnis fnis. Jeg syens det er blevet rigtig godt med den mixede overskrift. Og nyd nu middagen rigtigt med alle de præmier, så skal du jo heller ikke bruge penge på scrap før på lørdag host host host. Rigtig god tur iøvrigt.

    SvarSlet
  9. Wow hvor er det bare flot! Super lækre detaljer!

    SvarSlet
  10. Du har gjort det godt med den gule trøje - det ser rigtig godt ud. Og sjovt billede!!!

    SvarSlet
  11. Super lækker layout, med flotte detaljer

    SvarSlet
  12. WAUW hvor er det flot.
    Super som det hele passer sammen.
    Uha, jeg gad godt snart en tur til London ;-)

    SvarSlet
  13. Den blev bare rigtigt flot. Mange fede detaljer og jeg synes du fik puttet det gule flot ind i LOet. Lækker måde du laver journaling på og hele LOet er bare helt super!
    God weekend!

    ...og tillykke med at du vandt!

    SvarSlet
  14. Wow, der er vildt lækkert. Både farver, opsætning, detaljer... ja det hele.
    FLOT, FLOT, FLOT.

    SvarSlet
  15. Hej søde

    Tak for i går, det var bare en rigtig hyggelig dag, og denne gang gik timingen noget bedre ;-)

    Super flot LO, igen imponerende at du får scrappet gult....den farve er jo en gyser i sig sel ...lol..
    Mange fine detaljer, tror jeg skal på et detaljekursus hos dig...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  16. wow det er da også for lækkert det layout. super fed opsætning med flotte detaljer jeg kan stirre længe på.

    SvarSlet
  17. Uha, jeg er bare VILD med dette layout - opsætningen, farverne, pyntet - ja, det hele. Mums!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails