CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag den 18. april 2008

Forårstegn


Dette er endnu et LO med billeder fra 2. påskedag, hvor der faldt en hel del sne her hos os. Mens pigerne byggede snemand, pilede jeg rundt i haven og tog lidt billeder af de små forårsbebudere, som efterhånden blev dækket af sne. Som her knopperne på magnolia- og æbletræet.
LO´et startede jeg på sidste torsdag i Holstebro, og jeg har så gjort det færdigt herhjemme...bl.a. med lime-green Ranger glitter - af et par omgange, da det åbenbart var en aften hvor Franz bare VILLE have min opmærksomhed - og satte poterne i de små prikker....Det skulle være reddet nogenlunde ;-) Papiret er jeg helt vild med, det er fra Crate Paper og er så lækkert.
I morgen kommer Netti og leger lidt med mig. Vi vil scrappe og hygge os, mens AC og veninderne er på shoppetur i Holstebro. Og så må jeg hellere gå lidt i haven igen og få klippet lidt af det gamle og visne af, så de nye skud kan komme frem i lyset.
Ha´en rigtig dejlig, ekstra lang, weekend, og tak fordi du kiggede med.

11 kommentarer:

  1. Hej Søde

    Sikke et skønt LO...og hov, det er da det papir jeg også sidder og fedter med ;-) gad vide om vi handler det samme sted LOL LOL LOL..... hvor ser det godt ud med de skæve linier i journalingkortet, det må vist hellere liftes....

    Husk nu at i skal scrappe ved spisebordet, ikke noget med at indvi værelset he he he he

    Knuz Betina

    SvarSlet
  2. wawwww hvor er det dog et supert flot lo :)

    SvarSlet
  3. Wau et flot LO du har fået lavet - det skulle næsten udgives i et blad.

    SvarSlet
  4. Jeg har også undret mig over hvor det layout blev af. det er så flot. Du skulle næsten fotografere det fra siden så man kan se de flotte blomster du har sat på med 3d-puder. det giver en fed effekt.
    Vi ses imorgen søde...

    SvarSlet
  5. wao kanon lækkert lo med flotte detaljer

    SvarSlet
  6. Hehe ja det er skønt, når man har sådan en lille hjælper, han lyder som om han er lige så fræk som Murphy! lækkert LO og jeg håber i har hygget jer rigtigt meget i dag!

    SvarSlet
  7. Rigtig dejlig layout, flotte detaljer

    SvarSlet
  8. Skønt LO... lækre farver og en flot opsætning. Jeg er også ret vild med det papir :-)

    SvarSlet
  9. wauw det er vildt flot det layout!! hold da op, og ja de blomster er jeg også vild med :)

    SvarSlet
  10. Sikke nogle smukke billeder. Og jeg er bare helt vild med farverne du har brugt. Det ser smadder flot ud med de blomster i midten.

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare flot og stilfuldt... Wow.....

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails