CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag den 12. april 2008

Multis udfordring nr. 6 - og RAK/TVH


Så er vinderen fundet i Multis 6. udfordring, stort tillykke til vinderen! Det var nogle meget flotte og forskellige LO´s, med masser af farver! Jeg tog udgangspunkt i mosaikken - jeg var lidt tom for ideer - men valgte så dette papir, fra goodie-bagén fra Scrap i det Jyske. Det er så det eneste papir der er brugt, og da det er lidt specielt...valgte jeg at følge linierne i opsætningen..og satte det hele på skrå ;-). Billedet er fra d. 28.april 2007, første aften vi sad ude og grillede! Mon vi kan det om små 14 dage?? Nå, jeg er faktisk meget godt tilfreds med resultatet, omend det er noget alternativt for mig, men det er jo også en udfordring vi deltager i!
Og så har jeg vist et gavaldigt hængeparti....! I december vandt jeg Kimic´s TVH/RAK, og fik en dejlig pakke med forskellige ting. Dette gengælder jeg så nu, så alle der skriver en kommentar i et af mine indlæg fra i dag og til og med fredag d. 18.april, er med i lodtrækningen om lidt scrapgodter! Ha´en rigtig dejlig weekend!

18 kommentarer:

  1. Det er bare så flot, det her layout :-)
    Jeg er specielt vild med "blomsterbuketten" til venstre for billedet, - den er super sød.
    Rigtig god week-end :-)

    SvarSlet
  2. Wauw er det virkelig det papir!!!Super flot LO, og det var ikke umiddelbart synligt for mig at det var "en Jette". Rigtig god tolkning af opgaven....

    SvarSlet
  3. Super flot lo god ide' med det skrå og nogle rigtig dejlige grønne farver du har sat sammmen

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare flot!!..de grønne nuancer og selve opsætningen og de små blomster ved billedet. Det ser super ud!! :)

    SvarSlet
  5. Jeg synes det er så flot det du har lavet - især at du har kunnet bruge papiret!

    God weekend!!

    SvarSlet
  6. Et VILDT flot bidrag. Du er virkelig sluppet godt afsted med at vende det hele 45 grader. Super lækkert...

    SvarSlet
  7. Flot og anderledes. Jeg kan rigtig godt li den er "skæv"

    SvarSlet
  8. Det er et virkelig flot layout du har lavet. Du har ret i at det ligger lidt fra din stil men jeg sys godt at du kan tilføje det til stilen for det er SÅ lækkert.
    Fantastisk at du kan bruge det papir. Jeg er SÅ vild med overskriften.

    SvarSlet
  9. Super flot brug af det papir, det er flot med de grønne nuancer og overskriften er lækker!

    SvarSlet
  10. Rigtig flot LO og en sjov ide med at det er "skævt". Faktisk en flot farve når det bliver sat sammen på den måde
    Knus Kirsten

    SvarSlet
  11. Hvor skægt. Jeg havde slet ikke gættet på, at denne her var din ;o) Er helt vild med titlen....

    SvarSlet
  12. så det var dig der var lidt på skrå;O)
    Super god ide ,flot opsætning og glade farver,som passer fint til fotoet.

    SvarSlet
  13. Super lækkert forårs-LO med de helt rigtige farver. Titelbogstaverne er virkelig lækre og så mange flotte detaljer du har fået med. Skønt billede!!! :-) I dag har vi faktisk siddet på terassen og grillet hakkebøffer - lidt hygge før manden tog på aftenvagt.

    SvarSlet
  14. Som altid et super flot Lo du lavede. God ide at sætte det på skrå når papiret "vil" det.

    SvarSlet
  15. Det er så lækkert det LO. Det ser fedt ud med det skrå og så er det nogle skønne materialer du har brugt.

    SvarSlet
  16. Havde gættet at det var dit, men kan nu ikke huske hvorfor...hmmm... det må jeg lige huske til næste gang....men det fik ihvertfald min stemme.....det er superflot, og en rigtig god ide med det papir.... kunne være jeg skulle hive mit op af skrot kassen ige´n ;-)

    Knuz fra Betina

    SvarSlet
  17. WOW, hvor er det bare en god ide med et lille twist. Tak for altid god inspiration. KH 10na

    SvarSlet
  18. Super skønt layout, det er nogle rigtig dejlige farver og flot opsætning

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails