CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag den 23. april 2008

Konfi-kort


2 af mine kollegaers børn skal konfirmeres, og jeg blev spurgt om jeg havde et par kort....det havde jeg så ikke, så jeg gik på stempel-lånemarked hos Kirsten (tak :-) ) og lavede disse to drengekort.
De er malet med akvarelpenne fra Faber Castell og nogle gamle penne fra Derwent. De er lavet uden alt for meget pynt, og de faldt heldigvis helt i deres smag, altså giverne :-). Mine kollegaer har aldrig set noget af det jeg har lavet, så jeg tog de kort med jeg havde, og fik så lige solgt 12 stk, mange af dem nye, som jeg slet ikke nåede at få taget billede af....Jeg havde gemt et par babykort herhjemme, da vores niece kunne nedkomme når som helst....og det skete så i dag, hvor Lotte og Anders har fået en lille dreng...Stort kram og tanker til jer alle 3, og hvor vi bare glæder os til at besøge jer!
I dag kom så også mine nye akvarelblyanter, 24 stk. Derwent Graphitint....sikke nogle lækre farver, jeg kan næsten ikke vente med at farvelægge med dem!
Nu vil jeg gå til køjs, og i morgen nyde at gå ud at købe en dejlig barselsgave. Der er næsten ikke noget skønnere vel? Tak fordi du kiggede med :-)

8 kommentarer:

  1. Lækre konfirmationskort du har fået lavet. Det er så givende når det man laver falder i andres smag. Tillykke med den lille ny i familien.....så skønt med babyer. De der skønne farve blyanter er osse på vej hjem til mig, håber snart de rammer postkassen. Go torsdag....

    SvarSlet
  2. super flotte konfirmationskort

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte konfirmationskort du har lavet.

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt forstå, at kortene faldt i god jord. De er rigtig fine!

    Til lykke med det nye familiemedlem.

    SvarSlet
  5. Super fede konfirmationskort....lige mine farver...mums....

    Hmmm... den bog med skitser du omtaler på en anden blog, hvor har du bestilt den henne????

    Knuz fra Betina

    SvarSlet
  6. Fede drengekort du har lavet!! Tillykke med en ny baby i familien. Dejligt med endnu en anledning til at shoppe lidt :-)

    Glæd dig til dine nye penne, de er så fede at arbejde med :-)

    SvarSlet
  7. såååå lækre konfirmationskort du har lavet, flot flot :)

    SvarSlet
  8. De farver er bare SÅ lækre. dem Må jeg eje på et tidspunkt.
    Dine kort er Så flotte og jeg forstår godt at du fik solgt at mange kort.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails