CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag den 10. april 2008

Påskesne og en cat-nap


Påskesøndag var Casper og Mia hjemme på besøg, og den dag fik vi rigtig meget, dejligt sne. Medens Claus og Casper gjorde deres cykler klar til Mallorca-turen, mente Rikke og Mia - på hhv. 17 og 21 år, at de bare MÅTTE ud og lave en snemand! De hyggede sig og havde det vildt sjovt - det samme havde jeg med kameraet i hænderne! LO´er er lavet til en af skitsekonkurrencerne til convention. Jeg har ikke lavet LO´s til de konkurrencer før, men da de kunne laves hjemmefra, med den tid en langsom scrapper har brug for ;-), ja så lavede jeg denne her. Papiret er fra WeRMemoryKeepers, og så er der ellers brugt bånd, knapper, similisten, et bar snefnug-vedhæng og alt er sværtet i kanterne.

Dette LO lavede jeg - næsten - til convention. Man siger at ens husdyr bliver som familien...! Tja, sådan ligger vi måske også nogle gange henslængt i sofaen :-) Franz elsker sit kradsetræ med kattesengen øverst. Her tager han ofte en lur, med ben og hale hængende ud over kanten. Men en aften sad han i sofaen og vaskede sig - jeg sad overfor og læste, og opdagede at hans øjne blev blanke - det gør de når han bliver træt - sødt ikke?. Stille og roligt blundede han og sad til sidst op ad ryg- og armlæn som på billedet, og tog sig en lille power-cat-nap! Jeg skyndte mig ud for at hente kameraet, og klik, så var den i kassen. Han plejer at reagere når vi rejser os - nysgerrig er han jo - men her havde trætheden overtaget. Jeg synes simpelthen at det foto er så sigende, han er bare en hyggekat, som forstår at nyde tilværelsen :-)
Jeg har igen brugt papir fra WeRMemoryKeepers, det er så lækkert synes jeg og i nogle skønne farver, baggrundskarton er crinkle-karton og fra Sabinas "Li-om-Hjørnet". Derudover en filtbort, Prima blomster, magic mesh, bånd og knapper. Pilen er sværtet og derefter er der kommet Glossy Accents på. Jeg har ingen journaling på udover årstid - jeg synes billederne taler for sig selv ;-)
Ha´en rigtig dejlig, solskinsrig torsdag, og tak fordi du læste med.

8 kommentarer:

  1. som altid to meget flotte layout fra din hånd. jeg er helt pjattet med din knapkant på vinterlayoutet

    SvarSlet
  2. Super flotte loer, dejlige farver og flot opsætning

    SvarSlet
  3. Dejlige LO's i nogle skønne materialer/farver. Det er rigtig sjovt for mig, at se min skitse blive brugt så mange steder i forbindelse med konkurrencen :-)

    Hvor er Franz dog bare skøn, som han ligger/sidder der :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare fantastiske - as always ;o) Opsætningen på det øverste bliver jeg vist nødt til at lifte ;o)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle flotte layouts du har fået lavet. Jeg er vild med det papir du har brugt. Superlækkert.
    Franz hygger sig da for vildt :o)

    SvarSlet
  6. Halløjsa...scrapmakker...LOL...så sidder LO'et med Frantz lige i øjet...det blev bare super flot....er bare helt vild med det papir, ærgeligt at de ikke havde mere...men så fandt jeg jo noget andet lækkert...mums...

    Glæder mig til vi ses igen...
    Knuz Betina

    SvarSlet
  7. Super flotte lo's som altid. Ja det ser godtnok ud som om at det er en rigtig hygge kat i har, super billeder.
    Go weekend

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails