CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag den 15. april 2008

Gevinst og gave


Sabina har haft en blogkonkurrence, og jeg var - igen - så heldig at blive udtrukket, og se lige her hvad der kom med posten! Er det ikke bare det skønneste mønsterpapir med ensfarvet dobbeltside, et par englevinger, blingsten, KM alfabet og et ark mosaik stickers. Det glæder jeg mig til at komme igang med! Det er nogle rigtig dejlige klare farver.



I torsdags var vi til Holstebro-scrap, og Netti - ja hun havde jo tømt Sverige for scrappapir...og havde disse 8 skønne ark med til mig!! Det var bare alt for meget, og oven i det hele var der et lille pingvinstempel - i badeshorts og med en ispind i "luffen" Det er desvære lidt utydeligt her på billedet. Det er SÅ lækkert det papir - lige mig:-) Så nu skal der vist scrappes igen!
1000 tak søde pi´r!

8 kommentarer:

  1. Hej Jette..
    Mange gange tillykke med præmien og gaven fra Netti... Du er godt nok en heldig kartoffel.. :o)
    Scrapknuzzz Tanja

    SvarSlet
  2. tillykke med alle de dejlige ting!

    SvarSlet
  3. Ej - nogle lækre gaver.
    Glæder mig til at se dem brugt... ;o)

    SvarSlet
  4. Nøjj for nogen lækre sager, hvor er du heldig. Tillykke med dem ;-)

    Jeg er spændt på, hvad du får ud af dem...:-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med at du vandt hos Sabina - du er en heldig kartoffel for tiden :o)
    Jeg tømte nu ikke Sverige for papir. Andre danskere gjorde også et indhug *G* Jeg er glad for at du kan bruge det jeg købte til dig.

    SvarSlet
  6. Tillykke med præmien, det er da nogen rigtig flotte papirer spændende hvad du får ud af det. Ja man må da sige at du er heldig i denne tid.
    Knus Kirsten

    SvarSlet
  7. Glæder mig tila t se hvad du få ud af alle de skønne ting

    SvarSlet
  8. Nøøøøj hvor du høster! Tillykke med præmien fra Sabina - det er totalt lækre farver! Og gaven fra Netti er også lækker. Er vild med den lille pingvin! Hyg dig med alle dine nye scrappesager. :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails