CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag den 26. april 2008

Lækkerier med posten


Så modtog jeg lige lidt lækkerier med posten. Dette tote-overtræk har jeg købt af "Faster-Heidi", der er virkeligt flot arbejde, passer super godt, og så oveni købet med en lille opbevaringspose til. Jeg kan varmt anbefale at købe sådan et, for dem som ikke selv er ferm med nål og tråd eller ejer af en symaskine. Jeg er meget glad for mit!
Så er jeg også blevet den glade ejer af den nye bog Page Maps. Jeg har efterhånden brugt mange af Page-Maps skitser fra nettet, og synes at denne bog er fuld af gode ideer - og så er den praktisk ligeså.
Så måske bliver der tid til at studere den nærmere, og evt. lave et LO ud fra en af skitserne her i weekenden.
Denne award har jeg modtaget af Netti, med disse ord: Jette: Fordi du gider lege med mig engang imellem og for din alt for lækre scrapstil. 1000 tak Anette :-)
Jeg vil så sende den videre, og det kommer jeg lidt hurtig om ved, for alle jer der besøger min blog, er tilegnet denne award, da hvert et besøg og hver en kommentar luner, jeg bliver selv opfordret til at besøge jeres blogge og beundre jeres værker, og kommentarerne gør det sjovt for mig af opdatere med alt der rører sig i mit lille scrap-univers. Så værsgo´tøser - den er til jer :-)
Rigtig god weekend!

11 kommentarer:

  1. Jeg har osse bogen fra PageMaps - og synes den er super..tror det kunne gå hen og blive en yndlingsbog faktisk :)
    Og Tillykke med awarden ;)

    SvarSlet
  2. PageMaps bogen fik jeg ind af døren i sidste uge - og jeg ELSKER den allerede. Den er så lækker at kigge i. Totalt lækre skitser og flotte layouts. Håber du bliver glad for den.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  3. Var så lidt :o) Kan du ikke ligge noget ind på hende faster-heidi for sådan en lækker overtræksdims kunne jeg da godt tænke mig.

    SvarSlet
  4. Lækkert overtræk og tillykke med awarden :-)

    Jeg har lagt en gave til dig på min blog :-)

    SvarSlet
  5. tillykke med din nye bog.....min ligger desværre stadigvæk til toldbehandling hos post danmark, gad vidst om jeg nogen sinde får den.
    super flot overtræk til toten

    SvarSlet
  6. Altså fru Malle.... hvor er mit svar henne??? hvor har du købt denne lækre bog henne???? den er jeg altså nødt til at eje....

    Tillykke med Awarden....

    Knus fra Betina

    SvarSlet
  7. Flot overtræk du har fået købt og bogen er jeg sikker på du får megen glæde og fornøjelse af.
    Tillykke med awarden....

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Nåh...undskyld :-) jeg har købt Scrapbook Page Maps gennem Elounge.com, til 166,- incl.porto -og ingen toldbøvl LOL....og den er feeeed!!
    Knus fra mig - som sidder og studerer den lige nu......

    SvarSlet
  10. Jeg venter også min PageMaps en af dagene og glæder mig til at hygge mig med den.

    SvarSlet
  11. Hej Jette - jeg har lagt en lille ting til dig på min blog - tjek det lige :o)
    Knuzzer
    Pialine

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails