CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag den 1. maj 2008

Skitseudfordringer og scrap med rød og grøn


"Hortensia" er lavet til april-skitsen på SIF, og det var en rigtig sjov skitse at arbejde med. Jeg har brugt mørklilla/bordeaux karton, og cirklen er lavet af det papir jeg fik af Netti, "Loves Me" fra Imaginisce. Det er SÅ lækkert. Derudover er der brugt en lyserød bord fra BG, Painterly Petals blomster fra prima, thickers, magic mesh, knapper og smykkesnor. Jeg er blevet ret glad for LO´et, og det kommer i BOH-mappen sammen med de andre LO´s.

Dette er mit 1. forsøg i dette format. LOét er lavet til udfordringen på Scrapsisters, det var vældig sjovt at lave, men jeg tror ikke, at det bliver et format jeg vil arbejde ret meget med. Det er meget enkelt, med mønsterpapir fra Dream Street Papers "Art Nouveau", DSP har noget rigtig lækkert papir synes jeg. Derudover er der pyntet med Prima blomster, thickers, syet med smykkesnor rundt om LO´et og pyntet med Ranger Stickels glimmer.

Dette LO er så i nogle helt andre farver! Alle materialer, undtagen bånd og thickers, fik jeg af Sabina, i lodtrækningen på hendes blog. Papir er fra American Crafts "Kids", og i klare røde, grønne og hvide farver. De små og store runde vinyl stickers er fra EKSucces, og ret sjove og meget anderledes, men de passer perfekt til dette papir. Hjerterne er klippet ud af et af arkene.
Det er nogle helt andre farver en jeg er vant til at bruge, men desto større udfordring at scrappe, derfor valgte jeg også dette foto fra 1994, hvor vi sidder på terrassen, og hvor fotoet er fyldt med mange farver.
Skitsen er forøvrigt fra den nye bog "Scrapbook Page Maps", side 69. Den bog er jeg allerede rigtig glad for, og jeg som elsker skitser, vil helt sikkert bruge den igen og igen.
Tak fordi du kiggede med, og nyd de næste fridage :0)

17 kommentarer:

  1. Super flotte loer, så forskellige i farver og opsætning men fælles for dem alle er at de er kanon lækre

    SvarSlet
  2. Orv så VAR det jo din jeg stemte på.. Scraps sagde godt nok det var dit og nu er det så helt sikkert.. det er et utroligt smukt Layout.

    Jeg synes du laver rigtig smukke ting og kigger forbi af og til.

    SvarSlet
  3. OJ!! Sikke meget flot du har fået lavet! Den med hortensia forstår jeg godt du blev glad for - den er også super flot og lækker i farverne! Og ja, skitsen var god at arbejde efter - jeg fik nemlig også lavet et bidrag. :-)
    Og bidraget til Scrapsister har også nogle flotte farver - meget, meget nydeligt!
    Og det sidste er så friskt at se på! Jeg slog straks op i min PageMaps bog for at se skitsen du har arbejdet efter ;-) Skønt at se arkene i brug, som du vandt hos Sabina.

    SvarSlet
  4. Hej Jette.

    Kig forbi min blog, der ligger et par småting til dig. Jeg håber de kan bruges.

    Knus
    Henriette

    SvarSlet
  5. Lækre LOs - as always ;o) Det nederste ville jeg aldrig have gættet, at du havde lavet - det er helt anderleders i forhold til det, som du plejer at lave - men flot - det er det!!

    SvarSlet
  6. åhhhh, så super flotte loer alle sammen, er især vild med det øverste wawww

    SvarSlet
  7. du er simpelthen så dygtig jette... 3 fantastiske loer og så forskellige alle sammen... imponerenede du kan det...

    gætter på det var det nederste du lavede i går da vi sludrede.. jeg er helt vild med det, blir lige nødt til at se det igen

    knus

    SvarSlet
  8. Wow jette - sikke nogle flotte layouts du har lavet. De er så fyldte med detajler og lære ting. Det jeg godt kan lide er at de er så forskellige. Du er god til at omstille dig...

    Måske skulle jeg kalde dig kameleon-damen *G*
    Super flotte detaljer.

    SvarSlet
  9. Hold da helt fast hvor er de LO'er flotte. Jeg synes du er fantastisk god til at variere dig. Man kan godt se, at der er "Jette" over dine LO'er, men alligevel er de bare totalt forskellige i stilen.
    Især hortensia LO'et er kanon flot, dejlig varmt.

    SvarSlet
  10. Wow wow.... dame, super flotte Lo'er.... ja de 2 øverste havde jeg jo gættet....
    Men det nederste ville jeg aldrig have gættet på var dit...... men super flot brug af de papirer..... det kunne jo gå hen og ende med et lift til brug af mine.....LOL...

    Men det øverste er simpelhen bare for skønt.... laver du stadig BOH??... har nemlig endelig fået atget nogle billeder til min.... hmmm... vi harogså et hængeparti på BOM, skal vi lige udfordrer hinanden....hehehe.....

    Knuz Betina

    SvarSlet
  11. super flotte layout's. fyldt med masser af flotte detaljer

    SvarSlet
  12. Super flotte og meget forskellige layouts. De er alle 3 rigtig lækre!

    SvarSlet
  13. Sikke nogle super lækre layouts, du har lavet. Der er så mange fine detaljer.

    SvarSlet
  14. som altid super flotte layouts fra din hånd

    SvarSlet
  15. Your lo's are just wonderful!!! great job!

    SvarSlet
  16. Er hel vild med farverne i dit Katedral LO.

    SvarSlet
  17. Wow! Your Layouts are beautiful!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails