CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag den 13. maj 2008

Scrap i Skive

I går, 2.pinsedag, var vi igen samlet en flok scrapglade tøser hos Sabina i Skive. Det er lækkert, at der trods højsommer -sådan føltes det- og helligdag, kan samles fuldt hus til en gang scrap og hygge. Det var også et MUST for mig at komme, da jeg er forhindret de næste 2 gange, og det er næsten ikke til at holde ud at tænke på looool! Jeg kørte med Kirsten denne gang, sammen med Marianne også, så jeg havde klargjort og pakket hjemmefra - men var dog alligevel nødt til at have hele scrapvognen med....!

Det første LO jeg lavede var endnu et billede fra min London-tur. Her med et wiev ud over Themsen, fra broen ved London Eye. Det var så smukt, og solen og lyset i skumringen skabte en helt speciel stemning, her med Big Ben og The Parliament i baggrunden.
Materialerne er fra Crate Paper, Avenue Collection. Som kontrast til det sorte havde jeg valgt den grønne, og bl.a. brugt magic mesh, Doodlebug bort, grøn blomst fra Sabina, filtbort fra Sabina, grønne blingsten på fotoet og bogstaver fra Heidi Swapp. Jeg er dog lidt træt af, at limen er så tydelig igennem, det synes jeg ikke jeg var ude for, sidst jeg brugte dem, men det er måske papiret der gør forskellen.
Jeg lavede så et LO mere, men det kan jeg ikke vise endnu ;-)
Udover at scrappe og snakke, underviste Betina/Hotcat lige i en omgang hæklede blomster.... sjovt at prøve, men synes nu det er dejligt at vide, at jeg kan købe mig til dem!!!! :-)
Og Sabina havde criss-cross kort hængende i butikken, så Kirsten og jeg, bl.a., var hurtige til lige at få en vejledning i disse også. Så dermed fik jeg også lavet mit første kort af den slags!
Dem vil jeg nok lave nogle af engang i mellem, de er jo meget anderledes end alm. kort med/uden stempler. Og her er det jo heller ikke "reste-kort", da der går en del karton og papir til sådan et kort. Her har jeg brugt "genbrugs"-karton og papir fra Dream Street Papers.

Tak fordi du vendte vejen forbi mig, og ha´en fortsat dejlig uge...nu bliver det jo lidt køligere...og måske indevejr, så der bliver lidt mere tid til scrap :-)

10 kommentarer:

  1. Super lækkert LO - flot med den grønne som kontrast til det sort/hvide - det ser rigtigt godt ud.

    SvarSlet
  2. Tusind tak for en dejlig dag sammen med dig - ja jeg ville jo gerne siger tak for god ro og orden..meeeeeeeeeeeen *GG* Ej det var pokkers hyggeligt :o)
    Superflot layout du har lavet. Jeg er vild med faverne.
    Je ghar sådan nogle fede billeder fra da i kæmpede med at lære at hækle haha.
    Rigtig sødt kort du fik lavet.

    SvarSlet
  3. flot layout med fed opsætning. jeg bliver altså nødt til at prøve sådan et kort også,det ser så sødt ud.

    Lyder til I havde en hyggelig dag

    SvarSlet
  4. Det lyder som en dejlig dag! Super flot LO du har lavet, rigtig lækker opsætning! og kortet er rigtigt sødt!

    SvarSlet
  5. Skønt LO med billedet fra Themsen.
    Piv.... Jeg vil også til London... piv....piv... :-D :-D Det er bare sådan en fed by, den bliver jeg aldrig træt af.
    Det er rigtig træls (som vi også talte om på Convention i Ryslinge) når man kan se tapen gennem materialerne. Jeg har prøvet med vellumtape, men det er ikke bedre. Men jeg synes bestemt ikke man lægger mærke til tapen bag dine bogstaver, hvis du ikke selv havde gjort opmærksom på det, havde jeg ikke lagt mærke til det. ;-)

    SvarSlet
  6. Total lækre farver du har brugt på dit LO. Er da lidt tosset med den grønne blomst. Tror ikke at jeg har set sådan én før.

    SvarSlet
  7. lækker lækker lo, flotte farver også :)

    SvarSlet
  8. Det LO er SÅ lækkert........ ;o) Og vi havde det rigtig hyggeligt...

    SvarSlet
  9. Meget lækkert lo, perfekt med farverne. Crisscross kortet er osse bare superflot, sikker på at modtageren blir glad for det.

    SvarSlet
  10. Rigtig fint criss cross kort du har lavet.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails