CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag den 17. maj 2008

Scrapbook Queen opg. 8



Opgaven lød på at vi skulle bruge 1 farve, 1 yndlingsbillede og 1 citat - koblet sammen med teksten... Det var lidt af en udfordring, for det første har jeg ikke noget yndlingsfoto, så jeg valgte det nyeste, som jeg er glad for. Yndlingsfarver har jeg mange af...men blå har altid været en favorit, og da det kunne bruges til fotoet, faldt valget på den farve. Yndlingscitat...der brugte jeg den korte vej, og fandt et citat, i det link, som Iben henviste til. Næste udfordring var så KUN at bruge 1 farve... jeg som elsker farver og forskellige mønsterpapirer med flere farver... Så jeg gik på jagt i scrapsagerne, og tænkte: " Hvad har jeg der er blåt, og som kan bruges..." Og dette blev så resultatet. Fotoet er som sagt fra påskedag hvor vi fik rigtigt meget sne, og ingen er for store til at bygge snemænd - heller ikke Rikke og Mia ;-). Jeg elsker alt med Kim Larsen, og overskriften syntes jeg også passede til LO´et...selv om det var snevejr....

Ha´en fortsat dejlig weekend!

9 kommentarer:

  1. Det blev rigtig, rigtig fint det her LO! Jeg kan vældig godt li' detaljerne ved blosten (scrappers floss og noget "der hænger ved"). Super flot løsning på opgaven!! :-)

    SvarSlet
  2. Super flot løsning og flot med cirklen og de blå farver

    SvarSlet
  3. Det er en rigtig flot opsætning du har lavet. Og en god farver til vinterbilleder :-)

    SvarSlet
  4. Den fik min stemme - den er såå flot sys jeg. jeg er vild med din tekst og billedet. Det er også rigtig flot sat op. Super lavet.

    SvarSlet
  5. Jeg er absolut helt vild med teksten, super sådan at "Vælte" noget af den... Opsætningen er bare rigtig flot, og flot løst med farveopgaven....

    Vi sås på lørdag....

    Knuz Betina

    SvarSlet
  6. åhhhh den er bare utrolig flot :)

    SvarSlet
  7. Skønt LO, og liiige i "mine" farver. Jeg elsker alle former for blåt.
    Det giver en rigtig god harmoni med cirklerne, når nu også har den store cirkel med scalloped kanter.

    SvarSlet
  8. Super flot LO og hvor er det bare fedt den måde du har lavet teksten på... Hmm lige et LO til at lifte... :o)
    Scrapknuzzz Tanja

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails