CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 25. maj 2008

Crop i Hjørring

Igår lørdag d. 24. maj tog jeg til crop i Hjørring, sammen med Kirsten, Netti og Betina. Det var en herlig dag, til et rigtig godt arrangement, med masser af scrap, snak, grin og ikke mindst overdådig og lækker aftenbuffet! Tak piger, for en dejlig dag, jeg kommer helt sikkert gerne igen.
Det kneb lidt med at komme i omdrejninger, sådan scrapmæssigt...og det første LO blev også derefter. Af en eller anden grund fortryder jeg altid, når jeg har scrappet med hvid baggrund, som på LO´et "Dåben". Måske fordi jeg synes kontrasterne er for hårde.
Jeg nåede en enkelt udfordring i går, hvor der bl.a. blev dystet i "bind en stofblomst" og scrap med "bling-karton", hvor der blev lavet nogle rigtig flotte ting.
Nettis udfordring lød på: "Scrap med PINK+GUL+ORANGE"....det kalder jeg også en udfordring...og som sagt så gjort. Jeg havde en stak reservebilleder med, bl.a. dette billede af påskeliljer dækket af sne...og de var jo gule, så det billede blev scrappet i disse farver. Meget anderledes men rigtig sjovt at prøve.

Og tænk, jeg har stadig London-billeder jeg ikke har scrappet, bl.a. disse fra Covent Garden. Det blev i mine favoritfarver blå/brun - de matcher også billederne og glimmer-pynten i bygningerne. Papiret er fra Sassafrass Lass og crinkle-karton fra Sabina, og så er der ellers pyntet med filtbord, blomster, brads, knapper og bånd. Jeg er meget glad for LO´et, som jeg var så heldig blev stemt ind på en delt 1.plads sammen med et af LAM´s LO´s blandt alle de scrappede ting i går.

Det sidste jeg nåede er også fra London, med billeder af de seværdigheder der kunne skimtes fra St.James Park, nemlig Big Ben, London Eye og selvfølgelig Buckingham Palace. Bogstaverne har jeg fået af Kirsten - 1000 tak - de passede jo perfekt hertil.
Det var alt her denne søndag aften, hvor endnu en arbejdsuge venter. Tak fordi du kiggede med :-)

11 kommentarer:

  1. Tusind tak for en dejlig dag. det var superhyggeligt.
    Du var vildt kreativ og jeg kan godt lide det du har lavet - også den med hvid baggrund. Den er da superflot og fremhæver papiret og billedet.

    SvarSlet
  2. Ih det lyder som om i har haft en super dag i Hjørring og hold da op du fik lavet meget! De er vildt flotte alle 4 og jeg kan rigtigt godt lide det med den hvide baggrund!

    SvarSlet
  3. Det lyder til at i har haft en hyggelig dag i Hjørring.
    De er super flotte.

    SvarSlet
  4. Skønne, skønne, skønne LOs! Ihhh hvor jeg elsker at kigge på dine sager, Jette. De er altid så flotte med en masse lækre detaljer på! Synes du klarede orange/gul udfordringen rigtigt godt - det billede er bare så fint.
    Og igen drømmer jeg mig tilbage til London! Covent Garden er bestemt et besøg værd. Vi var der i juli 2005 - så intet julemarked, men marked ... det var der! :-)

    SvarSlet
  5. Ja det lyder som om i hygger jer, super flotte loer allesammen

    SvarSlet
  6. Flotte Loer du har lavet. min favorit er Covent garden.

    SvarSlet
  7. Ja, også tusind tak for en skøn dag, og som altid et skønt selskab jeg er i ;-)også shoppe-selskab
    Super flotte LO'er du fik lavet, og meget.....hmmmm...var jeg ikke blevet sat til at lave kort, så havde jeg sikkert nået lige så meget.....lol.....NOT....

    Knus Betina

    SvarSlet
  8. Hvor godt, at I havde en god dag... Tror det LO med de farver er et af de fedeste LOs, som jeg har set til dato!! WOW!!!!

    SvarSlet
  9. Wauw, hvor har du været produktiv.
    Jeg synes bestemt ikke, at den hvide baggrund er for hård. Det er blevet et rigtig kært dåbs-LO.
    Alle 4 LO'er er super flotte, men jeg må indrømme, at jeg er helt vild med LO'et fra Covent Garden. Det er ren nostalgi, selvom der ikke har været julemarked, når jeg har været der. Alle de små detaljer du altid har med på dine lo'er er super inspirerede.

    SvarSlet
  10. tak for en hyggelig dag. Hold da fest jeg nåede slet ikke at opdage,at du fik lavet så mange flotte layouts. Du har godt nok været produktiv. De er alle sammen meget flotte og fyldt med lækre detaljer. Jeg er især vild med måden du har brugt magi mash på oven på blomsten.

    SvarSlet
  11. rigtig mange gange tak for sidst! Det var en dejlig, dejlig dag og der bliver da helt sikkert en gang mere´;0)
    Mail mig lige dit tlf: nr

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails