CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag den 31. oktober 2007

You make me smile....


Det vrimler med awards rundt om i blogland! Denne har jeg modtaget af Betina/Hotcat, Anne Bente, Kirsten/Kimic, Sabina og Netti. En award det signalerer at "you make me smile". Den er jeg meget glad for, og jeg skal nu vælge 7 andre til at modtage awarden. Igen er det jo svært at vælge, men jeg sender den videre til:

*Charlotte*
Sabina
Rikke/Scraps
Majer
SuzyQ
Netti (som snart har en blog :-))
Kirsten(Holstebro, som heller ikke har en blog)

I er alle nogle dejlige scrap-piger, som har været med til at gøre scrapverdenen sjov og spændende.

3 kommentarer:

  1. Tusind tak for awarden, Jette :-)
    Det var sødt af dig at tænke på mig!

    God weekend!!

    SvarSlet
  2. 1000 tak for awarden Jette, den er staks sendt tibage til dig, du beriger nemlig også min verden med dine skønne layouts :)

    SvarSlet
  3. Jeg siger også tusind tak for awarden Jette. Jeg er da vist også snart nødt til at bevæge mig ind i "blogland".
    Håber vi ses til torsdags-scrap

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails