CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag den 13. oktober 2007

Lidt LO´s...

Dette LO er lavet af en "gammel" månedspakke-papir fra Scrap-shop. Det har nogle farver, jeg normal har svært ved at bruge...men farverne på pigernes tøj, parasollerne o.s.v. gjorde, at jeg tænkte, NU skal det bruges. Historien bag billedet er, at vi var på stranden en sidste gang, og pigerne var overhovedet IKKE klar til at rejse hjem...det var vi andre såmænd heller ikke, men arbejdet kaldte jo!


















Dette LO er med billeder fra Markus pladsen i Venedig. Det er nogle imponerende flotte bygninger som man kan beundre i timevis. Materialerne er fra MME "Bohemia", og derudover er der brugt BG blomster, brads, clearstamp-stempel, sværte og bånd.



















Det sidste LO er lavet til scrapaften i Holstebro. Billederne er fra stendæmningen i Caorle, Italien. Alle sten langs stien var udskåret i flotte figurer, bl.a. som her en havfrue og en fugl. Jeg synes LO er lidt utraditionelt for mig, men det er nok den hvide baggrund og en begrænset brug af mønsterpapir. Papiret er fra Daisy D, derudover er der brugt blomster, thickers, embellishments, knapper og scrappers floss.

8 kommentarer:

  1. hej søde

    det kan godt være det ikke er dine farve, men hold da op hvor de klæder dig godt... wau er helt vild med det øverste...du får ikke 5 stjerner,nej du får simpelthen 5 nye tote'r nu vi ingen fik i ryslinge hehe

    kram

    SvarSlet
  2. åhhh, så utrolig flotte de loer er, og du milde så produktiv :)
    ejjjj hvor så det bare lækkert ud der på stranden,

    og så skal jeg altså huske de scrap aftner i holstebro.

    ha en god aften

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor er de LO'er flotte, og så forskellige. Ja, Markuspladsen er utrolig smuk, men hold da op for en masse duer, der er. Jeg har fået mit livs dyreste kop kaffe på en restaurant der, 55,- kr. (men så vi vi også et lille stykke chokolade - 3 x 3 cm med!! HI-HI). Fuldstændig vanvittigt, men vi havde bestemt, at det SKULLE prøves, selvom vi vidste det var dyrt. Det skal lige siges, at det var i 1985 !!!

    SvarSlet
  4. Fantastisk flotte LOer! Du er virkelig godt til det med farver og pynt der matcher både tema og billeder! Utrligt flot arbejde! Jeg kan li' dem alle 3!! :-)

    Og jeg ville så gerne sidde og bladre i dit Italien-album - for det bliver totalt lækkert!

    Jeg håber du får en god søndag.

    SvarSlet
  5. De er kanon flotte alle 3, du er super go' til at sætte farver og dims sammen! Det bliver virkeligt et super lækkert album du får lavet om jeres ferie!

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare flotte. Især den øverste, men nu elsker jeg jo også lyserødt ;o)

    SvarSlet
  7. Du har simpelthen bare den skønneste scrappestil! Super flotte sider - dem kommer jeg vist til at lifte på et tidspunkt!

    SvarSlet
  8. hvor er de bare flotte alle 3.
    Jeg er helt vild med det LO fra marcus pladsen :0)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails