CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag den 2. oktober 2007

Kagekone - med det hele ;-)



Ja, i dag blev jeg så 1 år ældre - og denne kagekone - med det hele - ventede på bordet da jeg kom fra arbejde. Claus kører som salgschauffør og leverer varer til bl.a. bagere, og denne bager kunne lige bage og pynte denne kagekone, mens Claus ordnede bestillinger o.s.v. Dét er da service - og den smagte mums - selv om der nu nok er kage til flere dage ;-D. Ellers er dagen gået med arbejde og hygge med vores lille familie herhjemme. Vi fejrede 3xfødselsdag forrige lørdag, så det var dejligt stille og roligt i dag. Og lidt gaver blev det da også til, bl.a. en ny frakke, scrapsager, penge (til scrap) og en DAB radio til mit kommende scrapværelse. Så kan "poptøsen" høre pop hele tiden! Den er bare SÅ fed - rigtig retro model i cremefarvet....nu skal jeg så bare lige lære hvordan den fungerer ;-)

Tak for alle jeres søde hilsner i dag og fordi du kigger med på min blog ;-)

10 kommentarer:

  1. Haha sikke en sød kagekone, den ser mums ud! Man kan sagtens fryse resterne! Tillykke igen med dagen, det lyder til at have været en dejlig dag og vejret siger jo alt om, hvor sød du har været :)

    SvarSlet
  2. Hahaha, hvor er den bare skøn ! Sådan en fancy een har jeg vist ikke set før ;-)

    Godt at du havde en dejlig dag og sikke en god høst af gaver :0)

    SvarSlet
  3. tillykke med dagen igen da.

    nejjjj for en kagekone, hun var da virklig super flot.

    lyder til du havde en hyggelig dag.

    kan du have en god dag videre

    SvarSlet
  4. Arjjj en herlig kagekone! :-) Hvor er det sødt, at manden kom hjem med sådan en! Godt at høre du havde en dejlig dag. Og sikke gode gaver du har fået!
    Jeg vil også så gerne have en DAB radio (til køkkenet). Tror jeg skriver den på ønskelisten til jul!

    Jeg håber du får en god onsdag!

    SvarSlet
  5. Ih, den ser lækker ud !!!
    Dejlig mand du har når han kommer hjem med sådan en fin kage.

    SvarSlet
  6. Nu kan jeg så godt sige "forsinket tillykke med fødselsdagen", ik' :-)

    HE-HE....skøn kagekone.....:-)

    Jeg ønsker mig også en DAB radio, så jeg kan høre 100FM andre steder end på net-radio.
    Herude i det mørke Vestjylland kan man jo desværre ikke fange den på det almindelige radionet.

    SvarSlet
  7. Tillykke med den anden dag. Og neejj for en fin kagekone du har fået dig.
    Lone

    SvarSlet
  8. Sød kagekone - og endnu engang forsinket tillykke ;o)

    SvarSlet
  9. Skøn kagekone ! håber du havde en god fødselsdag.

    Ville lige skrive til dig, at du har helt ret, at den anden kat er en Hellig Birma - og I går bestemt ikke fejl ved at købe denne race. Vi har haft vores i 14 år nu - og hun er stadig lige dejlig. Det er en rolig og mentalt afbalanceret race - hvor somalien vi har, godt være lidt for livlig en gang imellem. Det er birmaen, der suverænt styrer vores rottweiler derhjemme. Det griner vi ofte ad.

    SvarSlet
  10. ej hvor er det snyd... jeg har aldrig fået en kagekone før... og den der er da bare så avanceret som muligt :-)

    Tillykke med fødselsdagen forleden dag.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails