CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 21. oktober 2007

En dejlig dag til Hotel Scrap

I går d. 20.10.07 var dagen hvor Sabina havde stablet endnu en super dejlig scrapdag på benene, og flyttet butikken ud til lokalerne, så vi kunne bruge vores penge hele dagen lang.
En kæmpe tak til Sabina m.fl., for det store stykke arbejde i udfører, så vi kan nyde alle de dejlige timer sammen med andre scrap-afhængige ;-D
Her er et par piger i højt humør, Marianne og Betina i fuld gang med at snakke - og scrappe. I er super hyggeligt selskab ;-)

Sabina havde travlt dagen lang, og betjente os på alle områder, så jeg forstår godt at stolen blev taget i brug ved disken. Psst...her er det AC, Nettis datter der køber lidt scrapting - hun er gået totalt i mors fodspor...så pas på dine scrapværdier, Netti ;-)

Netti i højt humør og i fuld gang med et af sine mange LO´s....ja, tænk at løbe tør for billeder!! Vi tilbød ellers at hun kunne låne lidt af vores!!!

Derudover skulle jeg holde et begynderkursus i farver og opstart på et LO! Uha..det gruede jeg lidt for, men jeg syntes da, at det forløb godt og jeg håber og tror da, at mine 11 kursister alle fik lidt nyt med derfra.
I dag er det så dagen derpå - og den brugte vi så på katteudstilling i Kolding - og fik bekræftet, at vi STADIG ønsker os en Hellig Birma.... og vi har da et par kontakter med hjem. Så må vi se, hvorfra og hvornår vi får en ny killing. Lige i øjeblikket er det - næsten - fuldtidsarbejde at have Franz i huset ;-) med opdragelse o.s.v. Men hold op hvor vi elsker ham alle sammen.... vi skal nok lede længe efter en mere forkælet og ombejlet kat! For han er da nuttet, ik´?

3 kommentarer:

  1. Hvor er han altså bare cute glæder mig til at se hans fotogene væsen på diverse LO's. Glæder mig sådan til at komme med hos Sabina i December. Det lyder/og ser ud til at I har det super hyggeligt. Held og lykke med kattejagten.....hmmm det ord klinger forkert....skal forstås som den positive af slagsen:-)

    SvarSlet
  2. Hej søde

    Selv tak for en rigtig hyggelig dag, det var bare en af de rigtig gode af slagsene...
    Øv at vi ikke ses de næstepar gange, men så ses vi vel hos Netti....det skal bare blive rigtig råhyggeligt....

    Knus fra Betina

    SvarSlet
  3. Rigtigt hyggeligt at se flere billeder fra jeres scrappedag! (har også kigget på Sabinas blog!). Det ser bare så HYGGELIGT ud .... tror jeg flytter til Jylland snart, så jeg kan være sammen med alle jer! hihi!

    Held og lykke med jagten på den helt rigtige kat. Og ham Franz der er da bare for nuttet!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails