CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag den 22. oktober 2007

LO´s fra Hotel Scrap og udfordring på SIF


Dette Lo lavede jeg til Hotel Scrap i Skive. Det er første gang jeg scrapper sort/hvidt, men jeg syntes at det var oplagt til billederne af Franz! Papiret er fra en blok med meget forskelligt sort/hvidt/beige papirer, og jeg mener det er fra DCWV. Derudover har jeg brugt min uundværlige sværte og skumbogstaver, som jeg er blevet helt vild med. De giver en rigtig fed effekt på siden synes jeg.

LO´et om alrummet nåede jeg også at lave i Skive...hele to LO´s på en dag, hvor jeg også skulle holde et lille kursus og snakke og shoppe...det havde jeg ikke regnet med ;-)
LO´er er lavet til BOH udfordringen på Majers blog, denne gang skulle det være om vores "spiseplads", og hos os, er det oftest alrummet der bruges, eller stuen, hvis bordet er fyldt med scrapsager, da det også er her jeg sidder og scrapper!

Det sidste LO er lavet forrige weekend til skitseudfordring på SIF. Billederne er igen fra vores ferie, og her med billeder af fodringen af de mange duer på Markus Pladsen.
Papiret er SÅ flot synes jeg, og det er fra Sandy Lion, og en gevinst fra SIF fra september måneds skitsekonkurrence. Udover papir og karton har jeg brugt et par enkelte blomster og en stickers fra papirserien.
Det var lige lidt scrapnyt fra mig, tak fordi du kigger med ;-)

8 kommentarer:

  1. Du har vel nok været produktiv! Super flotte layouts som altid, jeg er især vild med det mellemste! Det lyder til, at have været super hyggeligt til Hotel Scrap.

    SvarSlet
  2. Sikke super flotte LO'er.. Er vild med det sort/hvide..

    SvarSlet
  3. WAUW hvor er det nogen flotte LO'er. Er da helt vild med LO'et med nuttede Franz. De sort/hvide farver passer perfekt til ham.

    I har da godt nok fået et dejligt alrum, men jeg kan godt forstå, at du glæder dig til et scrapværelse :-) Mon ikke også resten af familien gør det :-)

    LO'et fra Markus Pladsen er rigtig fint. Dejlige farver og mange fine detaljer.

    Som sædvanlig super flot arbejde :-)

    SvarSlet
  4. wawwww og hold da helt op hvor er de flotte alle sammen, og den lille kat der er bare såååå skøn :)

    SvarSlet
  5. Det blev bare så godt det sort/hvide med ham frønsen ;-)flot med blomsten der er gennemsigtig henover foto's, og ja, jeg er også blevet vild med de skumbogstaver.

    BOH LO'et er også super, meget sødt/romantisk i farverne, er det scraptasken der har været udgangspunktet....er vild med det bånd....

    Har vist kommenteret dine duer på SIF ;-) Men flot og detaljerig er det.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  6. Totalt flotte LOer fra din hånd ... igen! :-) Jeg kan altså vældig godt li' din scrappestil!

    Sort/hvide LOs fanger altid mine øjne. Der er et eller andet over dem, der bare siger WOW!! Og den du har lavet af Franz er ingen undtagelse. Virkelig flot. Og prikkerne hele vejen rundt om LOet giver en super god effekt.

    LOet om alrummet er holdt i så skønne farver! Så fint og næsten sart. Nydeligt arbejde! Og sjovt at få et kig ind i dit hjem. :-)

    Den med duerne kommenterede jeg vidst på SIF (tror jeg nok). Men de ark du har brugt er bare SÅ flotte! Og jeg siger det igen: Jeg ville så gerne kigge i dit feriealbum, sådan In Real Life - da det bliver fantastisk flot.

    God dag til dig, Jette!

    SvarSlet
  7. De er bare så flotte alle sammen. Er specielt helt vild med siden om jeres alrum...syntes det er nogle fantastiske farver du har brugt sammen og er helt vild med opsætningen!

    SvarSlet
  8. Lækkert papir du har brugt til LO'et med din kat. Jeg er het tosset med sort/hvidt papir.

    Og så er det simpelthen for pinligt... Jeg har endnu ikke selv fået lavet siden til min BOH:-( Nå, men jeg når det i morgen, inden de skal lægges op på bloggen :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails