CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag den 13. oktober 2007

Jeg er blevet tagged ;-)

Jeg er blevet tagged af Hotcat, Sabina og Anne Bente. Det går ud på at jeg skal linke til dem der har tagged mig, fortælle 7 ting om mig selv, ligesom for at give et billede af, hvem jeg er, og så tagge 7 andre personer, ved at lægge en kommentar på deres blog. Måske finder vi ud af lidt mere sjovt og rart om hinanden ;-) og lærer hinanden lidt bedre at kende den vej.


  • Jeg er total katteelsker - og vi får snart ny kat i huset igen!
  • Jeg er sports-freak - i hvert fald TV-sports freak ;-)
  • Jeg er SCRAP-A-HOLIC - jeg er blevet afhængig af, at kigge på, læse om, eller at lave scrap dagligt!!
  • Jeg har edderkoppe-SKRÆK!! Virkeligt....bli´r helt panisk!
  • Jeg elsker chokolade -men prøver at trappe ned - og det går i grunden meget godt ;-)
  • Jeg elsker at være alene, har altid prioritetet lidt jeg-tid til noget godt og hyggeligt!
  • Jeg gider ikke havearbejde mere (efter scrap-opdagelsen)

Jeg giver hermed stafetten videre til Lone, Kimic, Charlotte, LaChris, Sofie, Marolle og Scraps, som jeg håber er med på "vognen". Rigtig god weekend her i det smukke efterårsvejr!

2 kommentarer:

  1. Sikke en god idé. Og sjovt at høre lidt om dig, som jeg måske ikke ville have fået at vide ellers. Du burde næsten lave et Lo med det ;o)

    SvarSlet
  2. Sjovt at læse lidt om dig! ... og ved du hvad? Jeg gider heller ikke havearbejde mere efter jeg har fundet scrappingen!! hihi!!

    Jeg tænker lige over mine svar og lægger dem på bloggen snarest.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails