CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag den 1. februar 2010

HeroArts for begyndere....

Efter dagens gøremål i går, som bl.a. var besøg hos min far, vasketøj, ud med en masse pap- og plastaffald, fik jeg tid til at lege lidt med mine nye legesager. Jeg må indrømme at jeg har fået købt lidt..eller mere end lidt, af Pias skønne stempler og materialer fra Kreative Fornemmelser ;-). Dette kort er lavet udelukkende af HA materialer, og dog båndet er fra BoBunny. Øvelse gør mester...med tiden lykkes det nok at afstemme mængden af sværte o.s.v. *S*. Men sjovt, det er det, og meget anderledes end de kort jeg plejer at lave.
Her er brugt "Friend Definition" baggrundstekststempel, "Silhuette Grass" træstempel, "Antique Engravings" med sommerfugle og den lille kollibri samt tekst fra "Everyday Saying" clearstamp.


















Sommerfuglene og fuglen er farvet med en grøn Derwent Graphitint.















I går fik vi samtidig gået en lille tur ved vandkraftssøen, der var så smukt og masser af svaner.






























Det var alt for nu, håber i alle får en god uge. I morgen er jeg indkaldt til undersøgelse hos ortopæderne, p.g.a. slidgigten i hoften. Jeg er meget spændt på udfalden af den udredning...men bare det at få svar, og vide hvad der skal ske, letter enormt. Og jeg sner IKKE inde i morgen...det gjorde jeg, da jeg havde aftalen til røntgen, men nej, ikke i morgen...! Vi snakkes ved :)
Jette

8 kommentarer:

  1. hold da op et flot kort, og helt anderledes stil du har der,

    nyyydelige billeder du har taget, ha en god uge :)

    SvarSlet
  2. Sikke et flot kort, Jette. Elsker de brune farver med et hint af grønt. Jeg synes bestemt ikke det ligner et HA begynderkort!
    WOW nogle flotte vinterbilleder - sikke flot natur. Håber det går godt for dig imorgen og at du IKKE sner inde.

    SvarSlet
  3. De er sørme blevet flotte dine kort med HA.
    Og lækre vinterbilleder også.

    SvarSlet
  4. Ihh det er da super gået Jette. Jeg synes dit kort er smukt, det kan du bestemt være stolt af! Jeg krydser fingre for at du ikke sner inde, og at det går godt til undersøgelsen.

    SvarSlet
  5. Krydser fingre for, at du ikke sner inde, og at du får det svar på håber på til dine undersøgelser.
    Sødt kort. Dejligt sådan at komme på kursus og få nye behov :-)

    SvarSlet
  6. Waww lækker lækker kort OG stempler ;o) Ja utrolig alle de nye behov man hurtig kan få ha ha

    Virkelig skønne vinterbilleder - det skal da scrappes ikk ??
    Håber du nåede frem og tilbage idag, ville da være for øv igen og sne inde

    SvarSlet
  7. Flot "begynderkort" Jette - og flot valg af stempler!
    ....og sikke nogle skønne vinterbilleder - i skrivende stund vælter sneen ned udenfor Brrrrr.....

    SvarSlet
  8. Synes nu ikke der er voldsomt meget begynder over dine HeroArts-kort ;)...men det er altid sjovt at forsøge sig med noget nyt, og de er blevet rigtig smukke :)
    Skønne vinterbilleder du har taget - selvom alt det sne er træls, så gør det sig jo pænt på billeder ;P

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails