CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag den 5. februar 2010

Et par hurtige lift...

med HeroAtrs stemplerne, lavet til scrapaften i Holstebro.
Jeg har set Pia lave et kort med de søde mariehøns. Stempelsættet købte bl.a. til kurset i Skive. Her har jeg tilført lidt grønt også.
Det andet kort jeg fik lavet er med stemplerne "Antique Engraves", dem kan jeg mærke, at jeg bliver rigtig glad for :-). Jeg har stemplet med 2 forskellige distress ink farver, og derefter sprayet med vand/stickles så det får et ganske let perlemorsskær. Trykket blev lidt gnidret, men man skal vel øve sig *S*

I morgen bliver jeg vist nødt til at købe mig et nyt fritidssæt eller lign. til at bruge på sygehuset og herhjemme bagefter.  Så handler det vist om at have tøj, der er så let at trække i som muligt. Jeg ser virkelig frem til den 11.februar, selv om jeg ved, at det bliver hårdt arbejde bagefter. Man må yde før man kan nyde.
Rigtig god weekend.
Jette

10 kommentarer:

  1. Dejlige kort ! Ja, de sommerfugle er da helt fantastiske!! Ud og købe en campingsuit, for som du siger, så skal det være noget behageligt tøj der er nemt at få af og på. Kan godt forstå at du glæder dig til at få det overstået. God weekend.

    SvarSlet
  2. Super flotte kort.. Er helt vild med måden du har stemplet de sommerfugle på, det ser rigtig godt ud.. Det må jeg vist prøve en dag.. Pøj pøj med operationen, det blir skønt når du er på den anden side..

    SvarSlet
  3. To SÅ søde, flotte, pæne, smukke kort Jette - lige mig!
    God weekend!

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte dine kort! Det ser godt ud med sommerfuglene - er det dem der hedder det der engraves-noget?

    SvarSlet
  5. Sikke nogle lækre kort du har lavet. De sommerfugle er jeg SÅ misundelige på..jeg kan mærke en tur på Ebay vil kunne hjælpe mig :)
    Ja du må ud og købe et fritidssæt eller andet der er nemt at trække på. hvad med gamasher i stof?

    SvarSlet
  6. Pyha Jette, ny hofte - dejligt når det er overstået.....

    Må sige at det er nogle skønne kort du har fået lavet, jeg er helt vild med mariehønsene....

    SvarSlet
  7. Skønne kort og held og lykke med operationen

    SvarSlet
  8. Neej, nu ved jeg hvem Jette-Danmark er på HA Flickr. Jeg kan kende det flotte sommerfuglekort du har lavet.

    Dit kort med mariehønerne er så sødt. Det giver en god virkning med det blanke på mariehønsene.

    Pøj, pøj med operationen.

    SvarSlet
  9. Vil bare lige ønske dig held og lykke med operationen i morgen.
    Jeg vil tænke på dig ;-)

    SvarSlet
  10. To rigtig flotte kort. Håber alt er gået godt og at du har det fint.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails