CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag den 25. februar 2010

En kæde af glæde...

...er et initiativ som Mona har søsat. Og hvilken smuk tanke der ligger bag. Se mere her på Monas blog.
Formålet med kæden er, at skabe glæde i andres liv, ved at sende dem en hilsen med posten. Det kan være et kort, et brev eller måske en lille "gave". Brevet skal komme som en overraskelse og ikke i anden anledning end at skabe glæde hos modtageren. Derfor ønsker afsenderen intet retur, men kun at modtageren sender et brev og glæden videre til en anden. På den måde bliver kæden lang og glæden spredt.
Jeg har modtaget dette smukke kort fra Sarah, med en dejlig og varm hilsen indeni. Og tro mig, det skaber virkelig glæde :-D
Jeg vil så sende glæden videre, til en som jeg synes, fortjener og har brug for en lille hilsen. Jeg håber kæden bliver rigtig lang :)
Ellers går det rigtig fremad herhjemme. Vejret var smukt i tirsdags, ingen sne, så jeg fik klaret besøget hos lægen, kollegaerne, og travet lidt udendørs også :), samt fik besøg af min 2 gang-veninder, som på mere end en måde bragte lidt forår ind i vores stue.
I går havde jeg besøg af Birthe (Franz´ første mor ;), og min nabo Dora, og endnu flere smukke blomster har vi nu i huset. 1000 tak, det pynter og varmer med alle de friske forårsfarver.
Jeg ville faktisk have lavet dette indlæg straks jeg modtog kortet fra Sarah, men jeg har haft problemer med blogger, og det at få lov til at linke, sætte billeder ind o.s.v... men nu funker det vist...
Nu vil jeg se at få kreeret et kort, som jeg kan sende videre med en masse glæde og varme....
Jeg håber at se mange af jer i Ejsing, jeg satser på en venlig chauffør lørdag den 6.marts :D
Jette

10 kommentarer:

  1. Aii hvor en god ide Jette, og jeg kan da godt forstår du blev rigtig glad. Det er så dejligt når posten kommer med sådanne ting og ikke rude kuverter. Dejligt at høre det går frem ad, og lækkert med så mange blomster og dejlige besøg. Forsat god bedring hvis man kan skrive det eller fremskridt.

    SvarSlet
  2. Sikke en sød idé med sådan en kæde.
    Fortsat god bedring !

    SvarSlet
  3. Sikke en god idé med en kæde af glæde. Jeg kan godt forstå at du blev rigtig glad for det.
    Tusind tak for en hyggelig dag idag..dejligt at få sludret med dig igen.

    SvarSlet
  4. øj alle de buketter du har fået :) men det manglede da bare..

    og ja jeg håber virkelig du bliver frisk nok til convention, ellers ved jeg ikke hvem der skal styre netti når hun driller mig med mit fynske :-P

    SvarSlet
  5. Hvor dejligt med sådan en uventet, fint kort:-)
    Og smukt med forår indenfor. Jeg ville ønske at jeg også kunne stille nogle blomster frem, på den måde, men vores katte kan ikke lade dem være :-(

    SvarSlet
  6. Det er da en rigtig god ide med den kæde, for tit får man sådanne et personligt brev med posten nu om dage. Man kan jo bare lige sende en mail!

    Godt at høre at det går ok med dig, nu varer det jo ikke så længe inden vi ses....

    SvarSlet
  7. Tillykke med glæden i dit liv - Hvor er jeg glad for at du har lyst til at sende glæden videre!!

    SvarSlet
  8. Sikke en sød ide, kan sørme godt forstå at det vakte glæde.

    Sikke et skønt fad med forårsblomster... men hvad er det jeg skuer ude i siden, er det julekugler????...LOL...

    Glæder mig sådan til at se dig, og du skal bare have den største krammer....

    SvarSlet
  9. Haha...for mig er lilla en helårs-farve, så den kan også bruges til foråret...også som kugler :D

    SvarSlet
  10. Sikken en genial ide med sådan en kæde af glæde.
    dejligt at høre ,at det går fremad med dig.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails