CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag den 2. marts 2010

Leg med stempler...

...ja, det har jeg da fået lidt af tiden til at gå med, nu hvor jeg har det meget bedre, og smerterne og medicinen er på retur.
Jeg har på det sidste fået købt "en del" fra Pia og Kreative Fornemmelser (PC´en strejker jo ikke, selvom jeg er sygemeldt ;), jeg er blevet så vild med hendes varer og Hero Arts stemplerne. Så min første tanke var, at det fylder ikke og kræver ikke så mange ting, så det kunne jeg nok finde frem og så gå frem og tilbage og lave lidt, som jeg nu kunne holde ud til, og det går faktisk fint.
Så her er et par af de kort, jeg har fået lavet:

HA CL184 Thoughtfull Messages


















Stamps: CL184 Thoughtfull Messages, CG125 Friend Definition, CG169 Heart Flourishes and F5158 Heart Winged Butterfly


















I går aftes da Rikke sad i alrummet og læste lektier, gjorde jeg lige ovennævnte kort færdige, så kunne jeg holde hende lidt med selskab, istedet for at stene foran pc´en eller tv´et... eller læse, for det gør jeg jo også meget. Der var så en anden, der også mente at det var hyggetid.... guess who...

Det var et lille pip fra mig, her hvor det skiftevis sner, og tør.... vi vil altså ha´forår nu :D
Ønsker en rigtig dejlig dag, og tak for besøget ;)
Jette

4 kommentarer:

  1. Flotte flotte kort Jette - og rigtig fin Blog-design du har fået ;0)

    SvarSlet
  2. Jeg kommenterer også lige her, selvom du har fået lidt i flickr.
    Det er rigtig lækre kort, du laver. Jeg er også lige kommet til at lægge en bestilling hos Pia. Jeg blev frygtelig inspireret, da jeg kom på flickr ; ) : )
    God bedring.

    SvarSlet
  3. ejjjj så lækre kort, sådan noget håber jeg at lære engang

    SvarSlet
  4. Just lovely. Thanks for sharing. Met you on Hero Arts!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails