CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag den 19. marts 2010

DT Riddersholm

Så har jeg lavet de første bidrag til Riddersholm Design. Det er noget fantastisk lækkert papir at arbejde med, og de forskellige designs er super flotte, det er lige i min smag :)
Jeg startede ud med et layout, med et billede fra vores ferie på Gran Canaria.
Jeg har brugt serien Turquise Hills, henholdsvis Tammy og Thirza. Kanterne er distresset med edge-distresser og sværtet med distress ink Frayed Burlap. Derudover er der brugt lidt forskelligt pynt.


Næste udfordring bød på lidt lækkerier i mere end én forstand :). Jeg valgte at bruge serien Happy Party, og papirerne Enjoy 1+2 og Fussy 1+2 (begge dobbeltsidet papir). Jeg pyntede en æske Toffifee, dekorerede en af kurvene fra papirerne og lavede et lille kort dertil. Det kan så bruges både til en fødselsdagsgave eller en lille værtindegave. Jeg lavede en lille hank til kurven og beklædte hanken med rosa silkebånd. Jeg har brugt craft karton som basis til æske og kort.

Dette var således mine første forsøg med det nye Riddersholm Design papir, og det vækker helt afgjort lysten til at lege meget mere med det. Bidragene kan også ses her på Riddersholms nye blog. Jeg håber at i, der har købt papiret, eller jer der endnu mangler at købe det ;), har fundet lidt inspiration til at komme igang med at bruge det. Jeg har i hvert fald ikke kunnet vente med at bruge det  :D
Fortsat god dag, og tak for jeres dejlige kommentarer, det glæder mig rigtig meget hver gang :)
Jette

19 kommentarer:

  1. Nøøøøøjjjj.... hvor er det nogle rigtig lækre ting du har fået lavet, det LO, er da bare så skønt, mange flotte detaljer.
    Og kort og kurv er også rigtig skønne.
    Papiret fra Riddersholm er super lækkert.

    SvarSlet
  2. Tillykke med DT-jobbet. :0)
    Super flotte ting du har lavet. Lækkert LO og jeg kan især godt li hele det lille værtinde-sæt - det er såååå fint. Lækkert papir - tror lige jeg må kigge nærmere på det.

    SvarSlet
  3. Først et stort tillykke med DT jobbet! Jeg havde slet ikke hørt om noget der hedder Riddersholm, men det ved jeg så nu:0)
    Hvor er det flot det du har fået lavet, virkelig flot!
    Knus og god weekend;0)

    SvarSlet
  4. WOOOW Jette fantastisk flot layout,rålækkert papir som jeg er nød til at få fingre i. Du har brugt super lækkert pynt der passer så flot til billedet. Kanon serie med æske og kurv,lækkert lækkert. Du må have en dejlig dag.
    knus Pia

    SvarSlet
  5. Tillykke med jobbet som designer, du er som skabt til disse papirer :-)...

    Rigtig flotte ting du har lagt ud med, er helt vild med LO'et... Flot flot.... så du lavr altså andet end at stemple 2 heste...

    Vundet???? aner ikke hvad du taler om ;-)

    Knuz og god weekend

    SvarSlet
  6. Super skønne ting du har lavet med de nye papirer - og de passer jo faktisk som syet til din stil, med de mange dejlige detaljer :)

    SvarSlet
  7. Nej hvor er det grimt Jette. du må hellere sende resten af det papir til mig... hihi

    Nej undskyld, jeg synes det ser vildt lækkert ud, hvor er du bare dygtig. tak for besøget på min blog. glæder mig til at se hvad du vil bruge din/e skabeloner fra Gitte til.

    Hilsen Helle
    (der ikke er ret misundelig på det papir.. nej nej)

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare flotte dine kreationer, som altid ;O)

    SvarSlet
  9. Flot altsammen. Jeg er vild med LOet.

    SvarSlet
  10. Wow nogle flotte ting du har lavet med papiret. den der kurv forstår jeg ikke. Hvor har du skabelonen fra? Jeg kunne nemlig godt bruge een :)Sødt værtindesæt du har lavet..skal du ikke snart besøge mig?? ;)

    SvarSlet
  11. Som altid utrolig flottte ting du har lavet, det papier er lige mig, det må jeg altså ha fingrene i :)

    ha en god weekend.

    SvarSlet
  12. Nydelig LO Jette:)
    Og kurven og esken var jo bare så skjønt.
    Ha en fin helg!
    God klem

    SvarSlet
  13. WOOOW, hold da op et flot LO. Elsker papiret og vintagestilen. Billedet og papir og pynt passer perfekt sammen.

    Dit andet bidrag er også flot og rigtig tøset.

    Du har da bestået til UG med dine bidrag til Riddersholm.

    God weekend.

    SvarSlet
  14. Det er da bare et fantastisk flot LO, og det lille sæt er skønt!! Mon ikke man skulle have kigget lidt nærmere på den serie.., papiret ser sååååå lækkert ud!! Tillykke med dit DT-job!!
    Rigtig god weekend!!

    SvarSlet
  15. Hvor er det bare super lækkert det du har lavet, rigtig mange skønne detaljer.
    Jeg har også købt noget af det nye papir fra Ridderholm, det er bare lækkert, men jeg er ikke kommet igang med at bruge det endnu :o)

    SvarSlet
  16. Hejsa...
    Det er KANON flot det du har lavet. Mange dejlige detaljer og smukke farver i begge projekter. Jeg har faktisk fået anbefalet den nye serie af en blogger, og det skal jeg da helt sikkert have skaffet noget af....

    SvarSlet
  17. Sikke et lækkert LO, skønne farver og sikke en udsigt:-)
    Nogle flotte ting du har fået lavet med papiret fra Riddersholm.

    SvarSlet
  18. meget lækre ting du har fået lavet.
    Scrpahilen
    Mette

    SvarSlet
  19. Det er bare så flot og jeg bliver helt svimmel når jeg kigger på dit LO :0) Wauw kan jeg kun sige....

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails