CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 3. marts 2013

Project Life uge 8

Jeg har først fået PL uge 8 lavet færdig i dag....de sidste par uger har været lidt belastende med nakkesmerter, som ikke er helt væk endnu...så efter arbejde, har der ikke været meget lyst til at sidde ved scrapbordet.
Men i går var jeg til Scrap i det Jyske, hvor jeg udover at få shoppet igennem, også fik lavet i hvert fald lidt på siderne :)
Papir er sort karton som base, og så har jeg skåret papir til fra en OA blok.
Så uge 8 har været stærkt præget af smerter, fys-behandlinger mm. Det var nogle seje dage herhjemme, hvor jeg var sat helt til vægs... og fordrev tiden med lidt hjernedødt tv...læse var ikke sagen... Claus fik passet sin cykelltræning, selv om jeg kunne forveksle ham med en frømand...ugens fisk var rødtungefilet.
Jeg har fået mig en ny dejlig hovedpude..har tidligere haft en tilsvarende... så kendte godt modellen. Søndag var min første rigtige gode dag, så da bevægede vi os ud til Ide Møbler på osetur. Jeg har i flere måneder haft lyst til at få lavet om på scrapværelset...jeg havde tidligere set deres Malibu møbler, og denne søndag var der 25% på deres kommoder, og så slog jeg til! Derefter gik turen til Sunset Boulevard, PetWorld og bager Max :) Og som vanligt, skulle Franz luftes og selvfølgelig se, hvad vi nu havde med hjem i bilen! Bl. hans kattegrus som også var på tilbud :)
Jeg har sørme også fået lavet et layout til skitseudfordringen i går, det kommer på bloggen en af dagene, når jeg lige får taget et foto...Meget underligt at lave layouts, det er jo mega-længe siden sidst :)
Fortsat god søndag, og nyd resten af denne dejlige forårsdag :)
*Jette*

11 kommentarer:

  1. Lækre sider i dit Pl med masser af skønne papirer, billeder og dejlig tekst.
    Tak for en super hyggelig dag i går.
    Vi ses på onsdag

    SvarSlet
  2. Først tusind tak for en virkelig dejlig dag i går..hold da fast hvor er jeg træt i dag :)Men shoppet, dét fik vi :) Det er helt klart en ommer..på lørdag :)
    Dernæste hvor er dine sider flotte! :) Jeg kan godt lide farverne..det ser rigtig godt ud :)
    Vi ses på onsdag :)

    SvarSlet
  3. Rigtig dejlige sider i din PL super billeder og papirvalg : )

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare lækker din PL! Glæder mig til vi ses på lørdag! :)

    SvarSlet
  5. Det er nogle flotte sider i din PL, bare ærgeligt for dig med dine nakkesmerter. Ja der blev shoppet igennem i lørdags. Tak for godt selskab. Vi ses på onsdag.

    SvarSlet
  6. Skønne PL sider. Synes du har fået meget med på trods af du lå der og kedede dig med nakkehold. :) ... En kirsebærpude - det lyder så sødt. Har aldrig hørt det udtryk før - er det en varmepude? Godt at høre du har det meget bedre! Glæder mig til at se hvad du lavede i uge 9. :)

    SvarSlet
  7. så flot og smuk farve sammensætning der er en "rød" tråd gennem ugen
    knus Pia

    SvarSlet
  8. Rigtig flot - og ja skal da love for du fik shoppet igennem ggg SÅ dejligt og hyggeligt at hilse hurtig på dig imellem handlerne ;-)

    SvarSlet
  9. Dejlige PL sider, jeg synes du har nået meget, selvom du har døjet med hold i nakken. Håber din nye, gode pude er god for din nakke.
    Vi ses på lørdag i Middelfart.

    SvarSlet
  10. Lækker uge 8, du har lavet. Håber, at smerterne efterhånden er aftaget, så du er klar til at scrappe igennem på lørdag.

    SvarSlet
  11. Det ser rigtig godt ud - og jeg kan godt lide det sorte papir som baggrund; det giver ro.

    Håber du har det bedre!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails