CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag den 21. marts 2013

Pattern Play day 1 + 2

Jeg har igen tilmeldt mig et kursus hos OnlineCardClasses, se banneret til højre hvis du er blevet lidt nysgerrig.
Kurset hedder Pattern Play, og det går som nævnt ud på at bruge mønsterpapir på forskellige måder.
Og det har jeg jo ligesom en del af...
Hver dag modtager du en mail med forskellige forslag til kort, som du kan lave, uploade i deres galleri og ellers få masser af inspiration til at lave dem til senere brug.
Her er mit forslag til day1:
Her har jeg brugt en af modellerne, embosset stempelmotivet i det øverste felt, stemplet silhouetten med dye ink midterst, og med alm chalk ink nederst. Kort sagt brug af forskellige mønsterpapir.
Day2 handlede om at stemple på mønsterpapir. Jeg brugte et gammelt Hero Arts stempel med husene, som jeg stemplede på baggrunden og på forskelligt mønsterpapir. De er så sat på med forskellige str. 3d puder.
Et par af ruderne har fået lidt glossy accents.

Jeg er så 2 dage bagud nu....men hva´.... snart er der 10 dages påskeferie... mon ikke jeg indhenter lidt der :)
God weekend derude... nu håber jeg snart vi for forår og ikke mere sne...!
*Jette*

5 kommentarer:

  1. Flotte kort du har lavet.

    SvarSlet
  2. Super flotte kort. Det er rart at have noget mønsterpapir på lager, hvis ellers man nænner at bruge det.....Ha' en god aften.

    SvarSlet
  3. Rigtig skønne kort du har lavet... flotte huse med en fin 3d effekt. Et dejligt kursus, hvor jeg også kun har nået de to første.... resten nås nok i påsken
    God aften og god ferie

    SvarSlet
  4. To flotte kort.
    Jeg har også købt kurset, men har ikke lige haft tid til at deltage.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails