CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag den 28. februar 2009

Kortmarathon - og et enkelt LO

Det er ikke så meget LO-scrap det er blevet til den sidste tid. Men jeg fik lavet et LO og sendt ind til 1-2-3 scrap´s konkurrence. Billederne er fra nytårsaftensdag, hvor vi vågnede op til en flot dag med rimfrost. (pst....teksten "nytårsdag" er rettet nu ). Udfordringen var en skitse, og samtidig måtte der overhovedet ikke bruges ensfarvet karton. Det var dog tilladt at bruge ensfarvede mønstersider fra fx. BG og MME.
Alle papirerne til dette LO er for-og bagsider af papir fra MME. Derudover er der brugt Prima-swirls, udstandstede snefnug med glitter, knapper fra "Button Bonanza", thickers og pynt fra thickers og en journaling tag fra MME.
*******************************************************************************
Kort har jeg derimod fået lavet lidt af. Nogle til Scrapsisters julekort-udfordring, som kommer den 15. i hver måned. Det er simpelthen dejligt at være lidt på forkant med julekortene, og på denne måde bliver de også meget forskellige, det gør det lidt sjovere at lave. Fra februar måned, er udfordringen at ordet "jul" ikke må indgå på nogen sprog overhovedet. Så må man jo lige vendt ordene til lidt andet ;-)
Dette kort er lavet med papirer fra Ladybug and friends "Wonderland", der udover er der brugt bølgepap, duppet med isblå glitter, chipboard fnug med glossy og drysset med glimmer, lidt bånd, thickers, bogstaver fra AdornIt, bling og et enkelt fnug-vedhæng.
Dette julekort er lavet med papirer og die-cuts fra MME´s juleserie "Be Merry", punchinella, bånd, nål og glitter til fremhævelse forskellige steder på papiret.
***************************************************************************
Jet får månedspakken fra Scarlet Lime, det er meget atypisk det papir jeg ellers ville købe, og det er da også en stor udfordring for mig at bruge det. Men pakken er super lækker og der er en masse tilbehør med hver gang. Jeg har brugt noget til LO´s, men de sidste gange vi har været til Scrap i Holstebro, har jeg blot taget disse månedspakker med, og har så lavet lidt kort af det. Jeg skal bruge en del den næste tid, så derfor er meget af scraptiden gået med at lave kort.
Dette muffin-kort er udelukkende lavet af materialer og bånd fra en sådan pakke, + en chipboard blomst, glitter og bogstaver.
Dette kort totalt dominerende af pink er også med materialer fra Scarlet Lime, undtagen bogstaverne. Den lyserøde strimmel er faktisk det vi herhjemme bruger til at ligge i bunden af skuffer o.a.! Jeg mangler både pige-og drengekort, derfor dette lyserøde flip ;-)

Så er der et kort i røde toner, igen fra Scarlet Lime + lidt punchinella og metalpynten.
Dette kort har jeg lavet med mit nye papir fra LM, Cosmo Cricket "Ever After". Jeg skal have lavet lidt kort til bryllup, og har faktist tænkt at dette kunne være en af mulighederne. Der er brugt sort Prima swirl, bølgepap sværtet og duppet med glitter, en lille metal-kollibri, metal hjerte, blondebånd og tyl samt "dottie-ann"...dims (tror jeg det hedder, det gyldne med huller i)
Så selv om der ikke er lavet så mange LO´s, har jeg da fået brugt godt af mine månedspakker.
**********************************************************************************
I dag har min datter lokket mig.....var lige forbi butikken hvor hun arbejder...og købte et par sko og en taske...tasken var jeg sikker på jeg ville have, rigtig sommerfin. Skoene er virkelig en udfordring, det er et par FLY LONDON, og de var så skønne at have på, skind fra yderst til inderst, at jeg købte dem på stedet. Nu mangler jeg bare charleston kjolen ;-)
Tasken er såmænd en Friis & Co, er lidt vild med deres lidt spraglede design nogle gange ;-)
Men som det første købte jeg disse hvide støvler, da jeg tænkte at de var gode at bruge her i overgangen fra støvler til sandaler - jeg er nemlig slet ikke godt til at bruge SKO...- men jeg har jo så (igen) et standpunkt til jeg tager et nyt, når jeg sådan har købt atypiske sko ½ time efter *G*
Det blev vist et laaangt indlæg, nu vil jeg hyggescrappe lidt, og ønske jer alle en rigtig god weekend - og god fornøjelse til digi-cybercrop på Scrapsisters for jer der deltager der :0).

16 kommentarer:

  1. Flot vinterlayout, du har lavet og nogle dejlige kort. Jeg kan godt se, at nogle af dem er andre farver, end du ellers vælger. Det er nok sundt at blive udfordret af sådan en månedspakke. Det kan være at jeg skal prøve det engang...
    God weekend.

    SvarSlet
  2. skønne kort du har lavet, har jo set et par af dem IRL, tasken er daså flot lige en "Jette-farve" og skoene tja en gang imellem skal man jo hoppe ud i noget nyt, det ender tit med at blive favoritterne ;-))

    SvarSlet
  3. super flot vinterlayout og nogle rigtig fine kort med mange lækre detaljer på, søde allesammen. Det er nogle fede ting du har købt både taske og fodtøj. Du må have en gid weekend

    SvarSlet
  4. Sikke en masse dejlige kort du har fået lavet. Skønt at du har lyst til at deltage i julekort-udfordringen hos scrapsisters.dk :-)

    Også et flot vinter LO du har lavet. Jeg har selv nogle vinterbilleder jeg gerne vil scrappe, men har ikke rigtig fundet det rette papir endnu :-(

    Jeg er da vild med den taske. Sådan en vil jeg også have!!

    SvarSlet
  5. Hold da op et langt indlæg, hvor skal jeg da starte :)
    Vildt lækkert layout og kort du har lavet. Jeg suger til mig mht kortene :)Jeg er vild med den måde du pynter dem på..hvordan gør du??

    Det var godt at Rikke lokkede dig, for hold da op nogle lækre sko og taske du har købt!! De sorte sko er da for fede!!! Tasken er bare lige mig..den må jeg se mig om efter.

    SvarSlet
  6. Sikke mange flotte kort - og så forskellige de er! Super at du får brugt sagerne fra dine månedspakker. Det kort med en muffin på er så skønt!! :-)
    Flotte billeder der er på rimfrost layoutet. Synes du har fået en kold stemning frem ved brug af farver og pynt.
    Og den taske er lige mig!!! Hvor er den lækker!! :-)
    Rigtig god søndag.

    SvarSlet
  7. Hold da helt op du har fået lavet kort til den store guld medalje. Flotte det er de alle sammen :0) Og dit LO med rimfrost er super flot som altid. Fede sko, støvler og taske. Den taske er man da nød til at købe som scrapper. God søndag til dig Jette :0)

    SvarSlet
  8. Wow for et langt indlæg, hvor skal jeg begynde ;O)

    Super flot layout og sikken nogle skønne kort.

    Hvor sjovt at du får månedspakke fra Scralet Lime ligesom mig. Havde ikke lige troedet du var til det ;O)

    SvarSlet
  9. WoW siger jeg bare... VILDT flotte kort og fantastisk layout! Du har sørme haft travlt;0)

    Knus

    SvarSlet
  10. total flot vinter lo, flotte kort, og for nogle lækre sko og taske,det kunne jeg meget nemt bruge, wawww

    SvarSlet
  11. Ajjjj sikke lækre indkøb... men skoen, de er da for skønne, dem tror jeg da absolut at du nok skal blive glade for... ellers overtager jeg dem bare ;-)

    Hold da op en r**-fuld kort... det ene skønner end det andet ;-) kan ikke vælge en favorit ud...

    Også et rigtig skønt LO, dejlige farver og sikke en stemning du har fået frem... synes faktisk rigtig godt om skitsen... efter jeg har leget med den....

    Knuz Betina

    SvarSlet
  12. Flot vinter LO du har lavet og masser af søde kort.

    SvarSlet
  13. Det er et meget skønt vinter LO.., om med masser af fine detaljer!! Og sikke nogle dejlige kort, så mange flotte farver!! Du får lavet en masse skønt for tiden.. :-) Og så har du været på handlen.., det er skønt at blive lidt forkælet engang imellem!!

    SvarSlet
  14. Super flot vinterlayout. Og sikke en masse lækre kort!

    SvarSlet
  15. Hehe Jette du har jo også været på sko indkøb, og hvor er de da lækre..

    Og kreativ har du bestemt også været, sikke nogle flotte kort du har produceret og et dejligt vinter lo.....

    Vi ses på lørdag....

    SvarSlet
  16. Såå mange flotte kort du har fået lavet og et Skønt lo.
    Den tasker er såå lækket også fine sko og støvler :))

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails