CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 8. marts 2009

Scrap i det jyske

I går var vi til Scrap i det jyske, i Ejsing hallen. Vi startede fredag aften med at gøre klar i hallen, mange mand, så det gik sørme tjept. Efter udført arbejde, tog Betina og jeg med over til Netti og fik en gang pizza og fritter sammen med Erik og AC. Dejligt, for sultne, det var vi godt nok blevet. Betina overnattede hos mig, og blev installeret på scrapværelset - med en modstræbende Franz i nærheden hele tiden...ok, han opførte sig ikke helt eksemplarisk, den lille rebel! Måske fordi Claus lavede en rejemad til os, og det var for fristende! Det var også mere hyggen og ikke sulten, der drev os til at sætte os til bordet igen ;-)

Dette kort har jeg lavet til barselsgaven til Mynthe, som hun fik fredag aften.
Lørdag startede vi med rundstykker herhjemme, hvorefter Betina og jeg kørte mod Holstebro for at samle Kirsten og hendes datter Malene op. I Ejsing gik gik vi så i gang med indcheckning af alle de glade scrappere, som ankom med fuld oppakning og i godt humør, og derefter var dagen ellers fyldt med scrap (ok, knap så meget) - var vist mere i shop-amok-mode, med snak og hygge.
Jeg sluttede aftenen i går med at pakke ud - og har altså ikke fået taget billeder af alle mine indkøb....måske også godt det samme *S*. Men bl.a. fik jeg købt 3 store punches, 11 nye Ranger Stickles!, 5 embossingpulvere og 2 penne, 5 cm. høj stak papir og karton af mine favoritmærker, stempler fra Stempelglede (som vi vist var mange der købte, da de først blev vist frem ;-)), metalpynt, sværter, clearstamps, 3 nye inspirationsblade, journalingblocks, 2 temapakker Just-Rite stempler (Inspirations og Travel), Crackle acents, lidt chipboards + det løse ;-). Selv om Betina tidligere har vist mig embossing, har jeg aldrig fået det i brug, derfor deltog jeg i et af Scrapsisters make-and-takes med dette, og hold da op, nu må jeg igang, også med de indkøb jeg har gjort! Af gode grunde, fik jeg ikke scrappet så meget, men jeg havde heldigvis klargjort nogle LO´s hjemmefra.
Dette billede er fra nytårsaften, af Rikke, Casper og hans kæreste Mia. Jeg har fremkaldt billedet i sort-hvid og udtonet det i kanterne. Jeg havde udset mig dette papir fra en af mine månedspakker, og sat det på et stykke cremefarvet karton, og derudover kun pyntet det i en klase med bånd, bølgepap, filtblomster med bling, punchinella, perlekæde og et månedsstempel, også fra en af månedspakkerne. "Fabulous" er en blog-candy gave fra Henriette ;-)

Dette LO er med billeder fra juleaften, af Casper og Emil, ældste og yngste fætter. Spændingen er udløst, og der hygges i sofaen...og så kan man jo godt lige tage en lille "rævesøvn"
Alle materialerne, undtagen bling-swirlen, er ligeledes fra en af månedspakkerne fra Scarlet Lime....

Det lille stempeltryk "Dream" på nederste billede er et af de Just-Rite stempler jeg købte i går, fra pakken "Inspirations".
Og disse to LO´s var alt jeg nåede i går....dagen gik ganske enkelt alt for hurtigt!
En ny uge venter forude, men jeg vil nyde resten af søndagen, med lidt scrap og besøg af Casper og Mia, der er jo nogle cykler der skal pakkes og gøres klar til afsendelse til deres Mallorca-tur.
Fortsat god søndag, og tak for dit visit ;-)

12 kommentarer:

  1. Det lyder som om i har haft en god tur i det jyske.
    Flotte layouts og kort, du har lavet.
    Nu blev jeg jo frygtelig nysgering omkring dine nye stempler fra Stempelglede. Kunne du ikke vise hvad du har købt og lært af spændende ting med dem ??

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et rigtig yndigt kort - til en lille skøn baby.. :o)
    Jeg er vild med dine LOér, for du får en masse skønne deltaljer med.... :o)
    Ja, jeg købte også stemplerne fra stempelglede - de er SÅ fede..
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  3. Det lyder som en rigtig hyggelig dag og flotte layouts du trods indkøbne fik lavet

    SvarSlet
  4. Ja tak for en dejlig weekend. Vi har jo næsten været mere sammen end fra hinanden :)
    Det er superflotte layouts du har fået lavet.
    Det var vidst godt at jeg fik lokket dig til at købe de stempler fra just rite :) De er vel nok lækre..og ja shoppet igennem DET gjorde du :) Men pyt med det :)

    SvarSlet
  5. Lyder som en god tur, misundelig neeej da.Super flotte layout, dejlige farver og fine opsætninger du har brugt

    SvarSlet
  6. Det lyder som om i rigtig har hygget jer .Super flot kort og loer du har lavet , det i sort og
    hvid er bare sååå flot :)

    SvarSlet
  7. Flotte ting du har fået lavet, og lyder som om det var alletiders tur :o)

    SvarSlet
  8. Endnu engang tak for nogle hyggelige dage, samvær, kost og logi....
    Håber at vi får mere tid til at scrappe sammen næste gang vi ses... ja, selv vores shopping sammen gik da helt vildt dårligt denne gang ;-)

    Skønne LO'er begge to, men sidder sådan og får lyst til at lave noget sort og rødt sammen... det er bare så flot og elegant (hvis man kan bruge det ord)...

    Knuz Betina

    SvarSlet
  9. flotte Loer du har lavet skønne detaljer,og farver. skønne kort. tak for dejligt både fredag og lørdag.

    SvarSlet
  10. Det lyder som en kanon weekend. Hvor er det bare flot det sorte layout

    SvarSlet
  11. Flotte Loér som jeg jo også har set i virkeligheden og rigtig sødt tøsekort.
    Tak for dejligt selskab, som altid hyggeligt ;-))
    Vi ses torsdag...

    SvarSlet
  12. Det lyder til i har hygget jer rigtigt meget. Hvor er det skønt med sådan nogle crops! :-)
    Skønne layouts. Det sort/hvide er rigtigt lækkert. Nydeligt med klasen af pynt og papiret passer perfekt til billedet i sort/hvid.
    Layout nr. 2 har så skønne billeder med store-fætter og lille-fætter. Dejligt minde! Og dejligt julet!
    Rigtig god uge til dig.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails