CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 2. november 2008

Kursus i Ålborg samt Hjørring-crop

Sidste lørdag tog Anette og jeg turen til Ålborg, for at holde et par kurser for medlemmerne af Ålborg Scrapbooking Club. Vi var 13 + os to, og det var en rigtig god og hyggelig dag, hvor ører og øjne stod på stilke :-). Jeg håber i hvert fald, at alle fik lidt med derfra, som de kan bruge fremover. Det blev selvfølgelig ikke til meget scrap, men mens Anette holdt kursus og mens jeg lyttede med, fik jeg lavet dette julekort. Papirer er fra MME og købt hos Lifetime Moments. Derudover er der lidt bånd, båndtape, punchinella, ghost-snefnug og metalpynt. Tekststemplet er lavet med mine Just-Rite stempler, og motivstemplet er fra swappen på Scrapsisters.

I går tog vi så turen nordpå igen, denne gang sammen med Kirsten. Vi kørte fra Holstebro kl. 7, og havde lige tid til en kop varm kakao inden vi samlede Betina op i Ålborg. Jeg havde ikke tilmeldt mig nogle af kurserne i går, og det var helt skønt, bare at have en dag til at scrappe, hygge og shoppe lidt. Ikke at det blev til så meget, shoppegenet er ligesom blevet styret lidt den sidste måned, med alle de crops der har været.
Jeg fik lavet disse to LO´s som har ventet på at blive lavet.... Det første med Rikke og jeg er også fra ferien, fra den aften vi alle tog ned i Bardolino for at spise. Det var lidt problematisk, da vi ikke kunne køre så tæt på byen, og jeg var jo ærlig talt ikke særligt godt gående... men vi fandt da et sted jeg kunne blive sat af, så jeg kunne gå resten af vejen.... Jeg var i bogstaveligste forstand udkørt da vi nåede hjem på balkonen om aftenen - det var ikke helt så nemt som jeg havde troet/håbet ;-). Min egen udfordring bestod også i at bruge det papir jeg vandt hos SIF - og med Rikkes blå kjole var i fokus, kom det til at se sådan ud. Papiret er fra G.C.D. Whoop de Doop collection og deruder der der brugt tapebånd fra Heidi Swapp, bånd og blomster mm.
Det sidste LO jeg nåede i går er med billeder fra en af vores køreture op i bjergene. Vi kom meget langt op, og nåede i bogstaveligste forstand til vejs ende - vejen sluttede i hvert fald brat, og dette syn var hvad vi mødte. Vi formoder at der bor mennesker her - der er jo paraboler - og katten så nu også ud til at nyde tilværelsen. Bygningen her er den pæne del, den anden side var knap så pæn....nå men vi fik da vendt bilen på den lille plads, og slingrede videre ad vejen.
Papirer er fra Pink Paislee "Vintage moon collection", og ellers er der brugt punchinella, udstandstede blomster, note fra MM, og lidt blingpynt samt thickers.
Jeg fik så startet på et julekort også, og det var hvad det blev til i går, inden vi vendte næsen hjemad. KL. 22 sad jeg med benene oppe i sofaen og med et glas rødvin - mere skulle der heller ikke til, før søvnen indfandt sig *G*
I morgen får jeg forhåbentlig vores pc retur, så jeg ikke skal låne Rikkes længere....
Ha´en rigtig god uge allesammen og tak fordi du kiggede med her.


16 kommentarer:

  1. Ihhh nogle lækre layouts. Begge blev utroligt flotte med mange fine detaljer, alligevel fanger det nederste layout mine øjne - synes det blev så godt. Lækre farver du har valgt og pyntet er helt perfekt!
    Super hyggeligt at se nyt fra dig igen.

    SvarSlet
  2. super flotte sager du har lavet - og ja de er hårdt og dyrt med alle de cop ;o) men DEJLIGT

    SvarSlet
  3. Sååå sødt et kort du har lavet og dine loer er super flotte :)

    SvarSlet
  4. Hva dælen.du lever! *G*

    Tusind tak for igår - det var rigtig hyggeligt, men som dig var jeg også vildt træt.

    Jeg kan enormt godt lide dit kort og layoutsene..jeg er imponeret over som du forstår at pynt dem, jeg smugkiggede igår da vi sad ved siden af hinanden og det bliver enormt stemningsfyldt med alt det dims og dut du kommer på..
    Jeg håber VIRKELIG at du får din pc imorgen!!!

    SvarSlet
  5. åhhjhh nogle flotte loer du de rhar lavet, og du godeste kan det stempel blive sååå flot når man farvelægger orden lig :)

    SvarSlet
  6. ydelig julekort og LO´ene dine er råstilige. Masse herlige detaljer
    God klem

    SvarSlet
  7. Det lyder som nogle rigtig dejlige dage du har haft i det nordjydske :)
    Totalt lækre layouts og kort du har lavet!

    SvarSlet
  8. Ja, tusind tak for en skøn dag i lørdags... der var vist godt nok nogen der var lidt overskruet ;-) IK'..... LOL...
    Skønne LO'er du fik lavet, jeg nupper lige det nederste... så vil jeg også have gang i mine papirer... super med den sorte karton...

    Knuz Betina

    SvarSlet
  9. flotte layouts du har lavet - jeg er da især vild med den måde du har sat de runde (dvs. trekantede!) billeder op!

    SvarSlet
  10. Hvor er det dejligt at du her i oktober laver lo ´s med feriebilleder, det bringer rigtig minderne frem... Og du har jo som sædvanlig lavet nogle rigtig flotte lo´s med mange fede detaljer....

    SvarSlet
  11. det er så flot det du har lavet - skønne farver

    SvarSlet
  12. Jeg elsker altså dine ferie-LO'er, - de er bare så flotte. Hatten af for, at du tonsede med rundt dernede. Jeg siger bare, godt det ikke var mine arme, der skulle stå model til et par krykker i det terræn ;-D

    Super flotte LO'er er det i hvert fald. Det er en rigtig sød idé at trække lidt organzabånd igennem et stykke blondebånd, - den napper jeg nok lige.

    Rigtig god week-end.

    SvarSlet
  13. Nydelig julekort og Lo´ene dine er bare så lekre.
    Ha en flott helg!1
    God klem

    SvarSlet
  14. Rigtig sødt julekort, og sikke nogle lækre layouts!

    SvarSlet
  15. Ja super flotte LO's... og rigtig sødt kort.
    HAv en god dag.

    SvarSlet
  16. deter bare så flot det du laver altid, kan se på dine lo i lang tid og se så mange forskelige ting hele tiden.
    din farveforståelse (eller hva man kalder det) er så fed

    knus rikke

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails