CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 23. november 2008

Forskellige udfordringer


Så har jeg fået scrappet lidt igen, og disse LO´s er fra åbent-hus dagen i Aktivitetecentret. Begge er med fotos fra sommerferien, bl.a. dette af mulddyrene, som vi så på en af vores bjergture, hvor vi kom langt op, i det øde landskab. Resten af flokken stod i skyggen under et stort træ. Det store stykke turkis blondebånd har jeg købt af Betina. LOét lavede jeg til udfordringen på 1-2-3-bloggen
Det næste LO er med fotos fra vejen fra vores lejlighed og ned mod pool, reception og længere nede Bardolino. Det var rigtig flot med alle nerierne og de andre blomster som der var i massevis langs vejen. Jeg oplevede jo så kun turen til fods et par gange, men det var også flot set gennem bilruden *S*. Jeg er ikke helt tilfreds med LOét, synes der mangler noget og at det er lidt bart, men indil videre bliver det sådan.

Så har SuzyQ en ny udfordring kørende på Scrapsisters, som lyder: Lav et julekort, IKKE kvadratisk, brug bånd og mindst 1 cirkel. Jeg har nået at lave disse 2 kort, det første med det fede julepapir fra MME, og det næste bl.a. med pakke- og tekststempel fra Magnolia.



Jeg var ikke til scrap i torsdags, da var vi i stedet til koncert med Kim Larsen og Kjukken, i Musikteatret i Holstebro. Det var en siddekoncert, og som altid et skøn oplevelse, selv om det til tider var svært at SIDDE ned *S*. Jeg synes de havde lavet et super mix af gamle og nye sange og ørehængere, og piftet op med et par salmer. Han kan bare dét der ;-).
Nu venter en ny uge forude, Claus´s ferie er overstået, og så bliver det for alvor hverdag igen.
Ha´en rigtig dejlig uge - forhåbentlig mere i vinterens tegn end i efterårets regn og rusk.

5 kommentarer:

  1. Jeg synes det er nogle vildt flotte lo´s du har lavet, især det første er lige mine farver...

    Og kortene er da rigtig fine, må give dig ret i at tekststemplet fra Magnolia er lækkert....

    SvarSlet
  2. Wow super flotte loer og nogle kanon skønne julekort

    SvarSlet
  3. Det er superflotte ting du har lavet. Dine kort er enormt flotte.
    Ja du forlod mig jo i torsdags for Kim Larsen...kan nu ikke forstå at min sang ikke kan hamle op med ham?
    Vi ses på fredag og lørdag :o)

    SvarSlet
  4. Sikken nogle flotte LO'er og lækre kort du har lavet. Dejlige farver

    SvarSlet
  5. Nogle super flotte LO, skønne farver. Jeg er vild med den blonde du har brugt.
    Nogle kanon søde julekort med fine detaljer på. :)
    Du må ha' en god dag :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails