CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag den 23. august 2008

Skitsestafet og ferie-LO

Så er runde 2 i skitsestafetten overstået, der sendes rigtig mange flotte LO´s ind, som er meget forskellige også. Det er spændende at se, hvorledes vi alle tolker sådan en skitse og får så mange forskellige løsninger frem. Dette var mit bidrag denne gang, tja...holdt i de blå-brune toner, men det er valgt ud fra billederne, og ikke fordi det er mine yndlingsfarver *G*
Så har jeg nået endnu et ferie-LO i samlingen. Det er fra den første aften i Bardolino, hvor vi tog ned i byen, gik en tur, og fandt en restaurant så vi kunne få årets første italienske pizza og en kop øl og vin, i hyggelige omgivelser. Jeg elsker den stemning og atmosfære der er dernede, og naturen også. Vi så de flotteste solnedgange, både ved vandet og fra balkonen i lejligheden.
Papiret er Kaiser-papir, Note fra MM, blondepapirbånd "Wild Saffron" fra K&Co, Vinyl thickers, Prima Painterly Petals blomster, Vacation taperulle og Xyron sommerfugl, samt lidt bånd,mesh og knapper.

I morgen skal jeg ud og opleve verden *S*, AnneT kommer til Holstebro, og holder værtindegave-kursus fra 10-15. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Næste søndag gælder det så SensommerCrop i Engesvang - det bli´r SÅ godt, det lyder til at blive et super godt arrangement. Så jeg må hellere få kørt "rullemarie" i stilling, og få tingene pakket.
Rigtig god weekend - her er det rigtig sommer - det er bare ikke til at være udenfor for hvepsene - jeg har forsøgt, men opgav!

16 kommentarer:

  1. Det er godt nok flot de LO fra Jeres "berønte" ferie i Italien. Og det andet har jeg jo beundret på Unik Hobby's blog det er også rgtig flot. GOd fornøjelse i mogen til Jeres Kursus med Anne :0)

    SvarSlet
  2. Flot LO fyldt med detaljer. Held og lykke med rullemarie og kursus i morgen.

    SvarSlet
  3. åhhhh igen super flotte loer, den øverste er jeg total skudt i, synes alt er så perfekt, og så de farver :)

    vi ses i morgen :)jeg glæder mig :)

    SvarSlet
  4. Super lækre LO's begge to. De emmer bare af dejlig stemning :-)

    God fornøjelse i morgen og så ses vi på næste søndag. Diana og jeg tager nemlig turen over til det mørke... ;-)

    SvarSlet
  5. Ojjj manner. LOet fra jeres ferie blev bare så flot. Lækre farver og så flot med den revne kant på mønsterarket + den lille "krølle" så man kan se datoen nede i højre hjørne. Fede detaljer!! Og absolut flotte blomster. Super duper flot!!
    Håber du kommer til at hygge dig med Anne T. + de andre i morgen.
    ... og angående vejret ... ja her har det REGNET hele dagen - og det regner stadig. Er glad for jeg bare skulle på job i det vejr. hehe.
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  6. Wow nogle lækre layouts du har lavet, du har altså en feeed scrappestil! Håber du får en hyggelig dag ude i samfundet i morgen, hils alle tøserne og lad nu være med at skøvle hihi Vi ses på næste søndag!

    SvarSlet
  7. Øj.... hvor er det nogen flotte LO'er.... Du er godt nok en dygtig scrapper.... (som om det var noget nyt...;-D )

    Papiret fra Kaiser er da totalt fedt.

    Rigtig god fornøjelse i Holstebro og Engesvang, - Jeg ville gerne have været med i Engesvang, men ferien kalder, og turen går - alt efter vejret dernede - til Alsace, (ellers finder vi på noget andet undervejs, det er jo fordelen ved at have "huset på ryggen").

    SvarSlet
  8. Hvor er det da bare nogle super flotte LO, isæe den med din ynglingsfarver blå og brun....

    God søndag med scrap og kursus, vi ses næste weekend...

    SvarSlet
  9. Et par super lækre Lo, jeg er vild med det øverste, klart min faorit til stafetten :0)

    SvarSlet
  10. Super flotte loer, det med bebsen er utrolig flot , smukke farver og pynt.

    SvarSlet
  11. Det øverste LO er bare så smukt og fint med de blå og brune farver. Helt perfekt til billederne :)
    Og en skøn stemning på det nederste - det papir må jeg da vist eje noget af ;)

    SvarSlet
  12. Kan godt lide begge Loer. Er dog lidt mere pjattet med det nederste, de blomster er for lækre! iøvrigt ligesom alle de andre detaljer! :-)

    SvarSlet
  13. som altid to meget flotte layout fyldt med søde detaljer

    SvarSlet
  14. Wow, de er skønne...... Og 1000 tak for i går. Det var vildt hyggeligt...

    SvarSlet
  15. super flotte Loèr og flotte farver

    SvarSlet
  16. Hold da op der er kommet farve på din blog. Superflot billede du har som header!

    Tusind tak for en hyggelig søndag sammen. Sikke en masse vi fik lært.

    Dine layouts er virkelig flotte. Og hvor er billedet af Rikke og Valdemar sødt.

    Ses vi torsdag?

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails