CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag den 4. december 2007

Plask


Dette LO er lavet til en skitsekonkurrence på SIF, og det er endnu engang med fotos fra årets sommerferie. Her er vi i poolen, den dag vi havde besøg af min bror og hans familie. Det blæste for meget til at de kunne bade ved stranden. Men så fik vi andre da også prøvet poolen... den bruger vi sjældent når der er en lækker strand. Men her er Emil - med badevinger - for efter et par dukkerter uden, blev han (næsten) overbevist om, at det nok var nødvendigt at have dem på. Han frygter intet - tror ind i mellem at han er supermand - eller ham Emil vi andre kender LOL... så det går bare deruda´... Der blev plasket, dykket og spillet en hel del bold med Mark, Allan og Claus...vi andre nød solen :-D. Materialerne er fra MME Tres Jolie og dertil er der brugt thickers, sværte, crispy bånd og hvid og brun pen. De der "blå blomster" er håndgjorte og skal altså forestille "plask" og dråber! ;-) Og så må jeg vist hellere se at komme igang med julekortene!

17 kommentarer:

  1. Jubieeee.....du er i live....hvor har du da været søde, kan du da så komme tilbage på din pind, du har været savnet kan du tro...

    Vil så gerne at vi lige kan lave en aftale ang. den pakke der ligger her hos mig....???

    Super LO, det var faktisk det jeg stemte på, men det kunne åbenbart ikke gøre det ;-)
    Er altså helt vild med de vandplask, papiret MME mums siger jeg bare....

    Lad nu høre fra dig...

    Knuz fra Betina

    SvarSlet
  2. Super flot LO, det er vildt lækkert det papir!

    SvarSlet
  3. Der ser supert ud med faver og papir der matcher

    SvarSlet
  4. Rigtig flot lo Jettepigen

    dejligt der er mange billeder, sød detalje med @ i overskriften og papiret er fantastisk, elsker det

    SvarSlet
  5. Det med plaskblomster og dråber, var slet ikke nødvendigt at forklare. Det synes jeg er så fed og tydelig en detalje. Du fik også min stemme i konkurrencen.

    SvarSlet
  6. Det er et rigtigt fint LO! Dejligt med noget sommerligt at kigge på her i regnvejret! :-)
    Plaskene og dråberne du har selvgjort blev super cool! FLOT LO!!

    Og dejligt at se nyt fra dig igen, Jette :-)

    Rigtig glædelig 5. december.

    SvarSlet
  7. Dejligt med nogle varme sommerbilleder her i mørket.

    Lækket. lækkert papir du har brugt :-)

    SvarSlet
  8. super lækker lo, lækre farver og søde billeder.

    ha en god dag :)

    SvarSlet
  9. Rigtig dejligt sommer LO :-)
    Er især vild med "a"'et og plaskene :-)

    Og, som flere andre også siger, så er papiret super.

    Dejligt at se et LO fra dig igen :-)

    SvarSlet
  10. Hej Jette, rigtig flot LO. Flotte papirer og fin detalje med snabel-a´et :-) Nu spørger jeg (måske dumt) men hvad er SIF ?

    SvarSlet
  11. Lækkert lo, dejligt med nogle klare sommerfarver. Savner helt sommeren når man ser det LO

    SvarSlet
  12. Skønt layout - papiret fra MME er bare SÅ lækkert. Flot deltalje med tekststrimlerne.

    SvarSlet
  13. Det er et vildt flot Lo - igen-igen... Er helt vild med dine "pjask"...

    SvarSlet
  14. Rigtig flot LO, og fint brug af den skitse jeg lavede ;) Det er nogen rigtig fine farver, passer jo perfekt til den lille supermand ;)

    SvarSlet
  15. De vanndråpene du har laget var utrolig flotte, nå lærte jeg noe nytt! Stilren og flott LO er det også og herlig det du forteller om "supermann" :)

    SvarSlet
  16. FEDT layout - jeg havde slet ikke overhovedet gættet at det var dit - helt alvorligt ment. Der snød du mig.

    Jeg er vild med de der splask blå nogle...
    Super lavet.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails