CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 2. september 2007

Scrap-møde-hyggedag


Dette LO startede jeg på hos Netti i går, til vores lille scrap-møde-hyggedag sammen med Sabina og Marianne! Billederne er fra vores sommerferie, og er taget i Caorle, på en lille gåtur, mens der var siesta. Så der var stille i byen, og kun cafeerne og spisestederne var åbne. Vi elsker bare den italienske stemning og atmosfære der er i de små lokale byer.
Materialer er fra Basic Grey Blush og lidt rester i karton fra DCWV og Bazzill.
Jeg har også et BOM og et BOH (Majer) LO, jeg gerne vil have lavet snart, så det bliver vist nødvendigt med lidt strukturet scraptid de næste dage. Og ellers skal tiden vist bruges på at rydde op i scraptasken og forberede et par LO´s til Scrap-a-mania på lørdag, jeg skal med for første gang, og jeg glæder mig helt enormt! Og regner IKKE med at få scrappet så meget... tiden går vist med så meget andet, har jeg fået fortalt :-D!
Glæder mig til forhåbentlig at hilse på jer IRL også!

7 kommentarer:

  1. Nej, hvor er det flot....
    Jeg gad godt en tur til Caorle.
    Super måde du har brug BG-papiret på, med at klippe de små "blush" blomster ud og trække dem på snor.Jeg har et ½ ark liggende, jeg tror jeg snupper idéen :-)

    SvarSlet
  2. Det er bare et super flot lo fyldt med lækre detaljer :0)

    SvarSlet
  3. nejjjj hvor er det flot, og så hyggeligt i mødes.

    Jeg glæder mig til det starter i Holstebro, så jeg kan lære jer at kende :)

    SvarSlet
  4. Lækkert LO, skønne detaljer!
    Jeg skal også til SAM, så vi ses jo nok der!

    SvarSlet
  5. Hej Jette. Tak for sidst. WOW, hvor er det Lo bare blevet flot - og meget anderledes, end det så ud, da vi kørte. Er helt vild med det - hvorfor kan man ikke give 5* her??

    Knus M

    SvarSlet
  6. ØJ, hvor blev den flot, Jette. Lækkert måde du har brugt BG på! Og flot med scrappers flossen! Dejlige farver. Der er bare noget ved brun og lyserød, som siger .... WOW!! Flotte billeder fra det italienske land og så kan jeg vældig godt li' måden du har skrevet teksten på! :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare lækkert. Sikke en masse fine detaljer, der er at kigge på.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails