CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag den 29. september 2007

Awarden sendes videre


Så er jeg klar til at sende NiceMattersAwarden videre... og jeg har valgt at give den til Diana, Lone, Majer, Anne Thormose og Anne Bente, som alle er søde til at lægge en kommentar på min blog. Det er der mange andre der også er - og det er jeg meget taknemmelig for - og jeg har så valgt ikke at sende awarden retur til giveren ;-) eller at give den til dem jeg tidligere har sendt den til. Så håber jeg awarden når videre ud i blog-verdenen ;-)

5 kommentarer:

  1. åhh, 10000 tak skal du have Jette, det er jeg virklig glad for :)

    jeg nyder at være inde og se hvad du laver af flotte ting.

    SvarSlet
  2. Næææ, hvor dejligt - tusind tak for den :0)

    SvarSlet
  3. 1000 tak for det, Jette. Det var sødt af dig. Det er nu altid så hyggeligt om inspirerende at besøge din blog.
    Hej fra
    Lone

    SvarSlet
  4. Øv hvor er det pinligt, at jeg først ser det nu... Tusind tak for awarden... den er jeg glad for :-)

    SvarSlet
  5. Jeg kan kun slutte mig til Majers bemærkning - det er bare SÅ pinligt, at jeg først ser awarden nu. 1000 tak skal du have, det var bare så sødt af dig. ;o)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails