CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag den 18. januar 2010

Et år i mit liv

Jeg har valgt at deltage i Scrapsisters´ kursus "Et år i mit liv", en dagbog til  mig selv, om mig selv, og hvad der rører sig i mit liv det næste år. Jeg har aldrig i mit liv skrevet dagbog....og denne vil heller ikke være en dagbog sådan i bogstaveligste forstand, men jeg vil tilføje det jeg har lyst til, og har brug for...om det er dagligt, eller en gang om ugen, det er ikke afgørende. Jeg har lavet en for og bagside, til en mappe købt i boghandlen. Den er så dekoreret med Graphic45 papirer yderst.



















Bagsiden..."to be continued.."...måske får jeg brug for en bog mere ;-)
Bogen deles op i måneder, og januar måneds forside ser sådan ud:

Det er nogle af Tiger butikkens megakort der er dekoreret med scrappapir.
I går havde vi det første online-kursus, med januar måneds tema "journaling". Det tegner rigtig godt, og jeg er glad for at jeg har tilmeldt mig :)
I ønskes alle en rigtig god uge.
Jette

16 kommentarer:

  1. Den er SÅ flot din bog. Lækkert papir du har brugt ; )

    SvarSlet
  2. Det lydr nu altså som et spændende års-projekt det kursus. Håber du får en hel masse ud af det - og det kan jo være du bliver helt bidt af dagbogsskriveriet :)
    ...og den smukke bog du har lavet kan jo kun virke inspirerende :)

    SvarSlet
  3. Lækker mappe du har lavet!! Det er jo noget skønt papir og din opsætning er i top :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en flot "dagbog", Jette. Den er i rigtig "jette-stil"....:)

    Det lyder nu også som et rigtig spændende kursus, jeg er spændt på at se deltagernes resultater.

    SvarSlet
  5. super flot mappe du har lavet, det lyder rigtig spændende med dagbog/ bog :)

    SvarSlet
  6. Neeej, hvor er din dagbog flot dekoreret. Det er noget vildt flot mønsterpapir og sikke mange lækre detaljer. Jeg har hatten af for at du hopper ud i projektet. Det ville jeg ikke kunne holde mere end en uge.

    SvarSlet
  7. Hyggelig idé med sådan en fin dagbog..... flot projekt!!!!

    SvarSlet
  8. Sejt at du prøver med en dagbog, jeg tror ikke jeg holdt ret lang tid hvis jeg meldte mig, men kunne egentlig godt tænke mig det. Din Bog er blevet rigtig flot, sikke mange fine detaljer. Ha en god uge :0)

    SvarSlet
  9. Super flot bog med mange lækre detaljer, og sikke skønt papir.

    SvarSlet
  10. Det er bare så flot en for- og bagside du har lavet,det skal nok blive spændende at følge... stilen er jo ligesom lagt ;-

    Selv er jeg jo get helt istå, da jeg har kylet min i skraldespanden, men satser på at få set på den i weekenden...

    Knuz

    SvarSlet
  11. Hvor er den bare blevet flot din bog - mange skønne detaljer og er vil med to be c.... ha ha super godt ;O)

    SvarSlet
  12. Spændende projekt.. :) Og en super flot forside.. :)

    SvarSlet
  13. wow den ser rålækker ud, fed stil, det skal nok blive en rigtig dejlig dagbog og en rigtig god ide at nedskrive et år af sit liv. Du må have en dejlig weekend

    SvarSlet
  14. Super flot dagbog i rigtig Jette stil ;O)

    SvarSlet
  15. Rigtig, rigtig lækkert som du har pyntet dagbogsmappen :-D

    Det lyder som et super kursus, som man kan få rigtig meget ud af.

    SvarSlet
  16. Hvor er din blog belvet fin!! Som de andre siger så er din dagbog blevet utrolig flot. Godt at jeg fik lokket dig med på kurset ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails