CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag den 2. december 2009

Et par dejlige uger med jul og crop

De sidste 14 dage har stået i julens tegn samt forberedelse til luxustøsescraptur til Dronningmølle.
Forrige weekend mødtes Netti og jeg og lavede juledekorationer her hos mig. Vi nød dagen, der blev arbejdet med mos, grønt, kugler og glimmer. Der blev snakket og tiet, jo det gjorde der ;-), og ind i mellem skulle vi jo også have lidt til ganen. Og husets konge Franz.... ja han forlod næsten ikke bryggerset, hvor gulvet var dækket af mos og grønt.

Her er Franz i det grønne.
Her er et udpluk af det jeg fik lavet, derudover har jeg lavet hyacinter og tulipaner pyntet med mos og nogle lækre glimmerstjerner som også kan bruge som lyskranse. Dem købte jeg faktisk i Hundested mens vi ventede på færgen denne weekend.

Masser af guld.

Lilla og sølv.

Årets adventsdekoration i råhvid, sølv og sort.
Og ja, i den forløbne weekend var vi så ca. 35 scrappere der var samlet i Dronningmølle....jeg ved så ikke lige om jeg vil kalde det et sommerhus....men lækkert, det var det!! Sikke en stemning over hele huset og alle de glade scrappere og hjælpere. Helt igennem perfekt arrangement som jeg hellere end gerne tager turen til en anden gang.

"Sommerhuset" set fra stranden sent på eftermiddagen lørdag.

Udsigten fra terrassen, og fra lokalet hvor vi sad og scrappede.

Lørdag aften blev der spist gourmet middag, og derefter blev der scrappet igennem og der var vild aktivitet til aftenens pakkespil, og så fik vi jo også lidt motion :D
Vi havde valgt at sejle fra Ebeltoft til Odden, og igen fra Rørvig til Hundested, og retur samme vej søndag. Begge gange så vi bagen af den lille færge mellem Rørvig og Hundested og måtte vente 1 time. Søndag på hjemturen nåede vi LIIIGE færgen fra Odden kl. 13.00 og fik lov at ændre billetten fra kl. 15.00 til 13.00. Vi kørte glade ombord....det viste sig så, at vi IKKE kunne komme ud af bilen da vi kom ombord på færgen....og der sad vi så 3 tøser strandet i en bil i en time.

Udsigten....ja her er mine to medrejsende foran....vi sparede heldigvis to timer og gebyret for at ændre billetten, det hjalp lidt på humøret ;-)

Udsigten bagud....ikke engang scrapsagerne vår opnåelige *G*.
Men vi kom godt hjem, og sikke en oplevelse det har været. Jeg ser helt sikkert frem til en gentagelse næste år. Jeg fik faktisk lavet 3 LO´s og 2 kort, og når det bliver muligt at tage nogenlunde fotos, kommer de også på bloggen.
I morgen står den på scrap i Holstebro, og i weekenden julefrokost med overnatning på Nørre Vosborg.
Fortsat god uge og god weekend til jer.

6 kommentarer:

  1. Sikke flot din blog er blevet!
    Tusind tak for en dejlig tur. Jeg er også bare SÅ klar en andend gang.
    Vi ses imorgenn aften..

    SvarSlet
  2. Sikken flotte dekorationer ,du fik lavet. Tak for en skøn weeeknd

    SvarSlet
  3. Jeg skal da lige love for du har været igang og det er jo nogle vildt flotte dekorationer, du har fået lavet...

    Det ser ud til i har haft en rigtig hyggelig weekend, tænk engang scrap en hel weekend.Det kunne være så skønt!!!

    SvarSlet
  4. åh,,,,, så lækre dekorationer i har lavet,

    SvarSlet
  5. WAUH hvor ser det godt ud...hvordan kommer man med på sådan en sommerhus scrap??

    SvarSlet
  6. Ja det var en pragtfuld weekend vi havde. Du er bare kanondygtig til at lave jule dekorationer!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails