CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag den 9. december 2009

Sommerhus-scrap

Under vores luxustøse-scraptur til Dronningmølle fik jeg lavet disse 3 layouts og et par kort.
Det var helt fantastisk at kunne sidde og scrappe, snakke og hygge uden at tænke på mad, hjemtur o.s.v. Skønt med al den tid til at lave ingenting også ;-)
Det første layout er jeg ikke helt glad for, det "taler ikke lige til mig"....den fornemmelse har jeg. Men nu har jeg lagt det væk, og måske bliver det lavet om en dag. Billederne er fra vores eftermiddag ved stranden i Bardolino, denne gang en fejlfri dag ;)

Jeg havde klargjort billeder, papir og pynt hjemmefra.....meget systematisk vil nogle mene ;-), og ja, det er helt rigtigt, men sådan får jeg bedst lavet noget. Jeg havde "kun" billeder med fra sommerferien, jeg har mange, og dem har jeg nemmere ved at scrappe lige nu.
Næste layout er fra en aftentur til Sirmione, hvor vi går ind i den gamle bydel, og køber en af deres lækre is. Her fotograferet ved broen over voldgraven ind til bydelen.

Det sidste jeg nåede er af Mark og Emil, ved den lille lystbådehavn i Cisano, en lille flække der hænger sammen med Bardolino, men meget roligere. Her nød vi nogle skønne middage med udsigt til søen, bjergene og solnedgangene.
Alle 3 skitser er fra InspiredBluePrints, en skøn side med nogle dejligt skitser. Skitser bruger jeg også meget, om ikke andet, så til at komme igang med. Mange gange ender det ud med noget helt andet ;-)
Nu vil jeg nyde de næste 4 dage - 4 dage fri!! - i morgen skal der købes julegaver, har ikke købt den første endnu, og så skal der nok også bages lidt og ellers slappes af, læses lidt o.s.v.
Fortsat god uge og god weekend til jer.

7 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte sommer-LOs. Jeg kan rigtigt godt li alle 3. Dejlige farver og skønne billeder.
    Hvor sjovt!! Jeg har også stået på den bro over voldgraven indtil Simiones gamle bydel. ... godt nok for mange år siden - men jar HAR været der. :0)
    Nyd dine fridage - jeg håber du når alt det du gerne vil.
    God decemberaften til dig.

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er nogle lækre LO'er du har lavet, mne jeg kender godt det dér med, at det man laver ikke rigtig "spiller" for én.
    Jeg kan nu så godt lide dine ferie LO'er, du får altid sådan en hyggelig stemning frem i dem.

    Jeg har heller ikke fået købt nogen julegaver endnu, men i morgen går det løs.

    Du må rigtig nyde dine fridage :-)

    SvarSlet
  3. Så dejlige layouts du fik lavet! Jeg kan især rigtig godt lide det øverste!
    Knus

    SvarSlet
  4. Superflotte layouts du fik lavet. Jeg kan nu godt lide dem alle tre..de oser af feriestemning.
    Hvor er jeg bare misundelig på dine feriedage..det må være SÅ skønt.
    Vi ses imorgen sådan ved 16 tiden.

    SvarSlet
  5. De er flotte alle sammen :0) Jeg beundre dig for at du kan have det hele klar og med hjemme fra. Det er ønske tænkning for mig, Det skal prøves engang.... Håber du får/ har haft 4 gode fridage...

    SvarSlet
  6. Jeg synes at det er nogle absolut skønne layouts du fik lavet, der er ferie stemning i dem alle... men vi var jo også selv i feriestemning i de dage...

    Håber at du havde nogle skønne fridage...

    Knuz

    SvarSlet
  7. super flotte sommer loér - jeg er desværre kommet helt i står med loér så måske jeg bare skal til at finde nogle skitser frem og så prøve af ;o)

    håber du har fået mere styr på gaverne

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails