CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag den 6. december 2008

Jeg glemte Anettes kortudfordring....!! ;-)

Så blev det endelig lørdag den 6. december, og jeg har 3 fridage foran mig. På mandag har jeg en firmabetalt jule-fridag :-D, så den bruger Rikke og jeg til at få startet på julegaveindkøbene.
Jeg synes også det er ved at være tiltrængt med ferie....vi har godt nok haft travlt, siden jeg startede op på fuld tid igen.
I torsdags var vi til Holstebro-scrap - godt nok kun Anette, Susanne og jeg, men vi hyggede os da alligevel....og jeg var så "heldig" at jeg måtte give "kvaje-kage".
Anette havde til convention i Ryslinge, i oktober, købt 2 trænisser til Kirsten, Betina og jeg, og vi skulle så lave et julekort og sende til hende senest den 1. december....og hvem havde glemt det? Selv om nisserne har været med til Holstebro-scrap et par gange! Selv om jeg har lavet MASSER af julekort, bare ikke lige den udfordring!! Tsk...tsk..
Så det endte med at jeg lavede kortet i torsdags, Anette har så set det, men pyt, hun får det med posten alligevel *S*. Ellers blev det ikke til meget kreativt, de trænisser drillede en del. Men jeg fik pyntet et par tændstikæsker også, så er der lidt til at pynte på bordet i juledagene.
Denne weekend skal jeg hjælpe Else med at lave juledekorationer, Claus støder så til senere, og så gi´r Else og JP aftensmad! I morgen skal jeg have startet på småkage-bagningen....så det kan begynde at dufte lidt af jul også.
Tak fordi du kiggede med, og ha´en rigtig dejlig weekend.

8 kommentarer:

  1. dejligt med nogle fridag, og det kort der er jo bare total flot,håber i rigtig må hygge jer med juleforberedelserne,

    SvarSlet
  2. Super sødt kort og søde nisser :O) God fornøjelse med både julebag og middag.

    SvarSlet
  3. Et kanon flot kort. De nisser er super søde. Hvor er æskerne flotte, en god gaveide. Den er lige skrevet i huskebogen.:)
    Håber du får en dejlig juleshoppefridag. Rigtig god fornøjele med julebagningen, uhm det er så hyggligt. :)
    En rigtig god december weekend.

    SvarSlet
  4. Superflot kort du ENDLIG fil lavet. Du behøver nu ikke sende det til mig..i skulle bare lave det og vise mig det INDEN d. 1 december :o) kagen smagte vildt godt..
    Hvor lyder det hyggeligt at du har fri på mandag..bare det var mig, men jeg holder een senere sammen med Anna Cecilie :o)

    SvarSlet
  5. Ajjjjj... hvor godt, jeg både huskede og nåede det... YES.. skønheden og kvaliteten taler vi ikke om ;-) yes yes yes.... LOL...

    Søde tændstikæsker du har kreeret.. måske man skulle hoppe med på den vogn... det er bare så nemt med lystænderen, men den kan vel også dekoreres... LOL..

    Kan i have en rigtig god tøzetur

    Knuz Betina

    SvarSlet
  6. Sødt jule kort og æsker, super søde nisser, håber du kan gøre det godt igen når hun modtager det flotte kort, det er ikke sådan med den hukommelse.

    SvarSlet
  7. Man kan altså godt blive lidt glemsom i denne tid, men hun bare helt sikkert over med dig. Det er et rigtig fint kort. Og god fornøjelde med bagning. Tænk sig at have et job for man får en julefridag. Hvor fedt !

    SvarSlet
  8. Det lyder skønt med nogle fridage. Sikke nogle søde nissekort og jeg er sikker på, at ingen havde noget imod kvajekagen ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails