CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag den 9. december 2008

Uniks sidste skitse-runde


Så er der lavet endnu et ferieLO, denne gang til Unik-hobbys 5. skitserunde, hvor skitsen var tegnet af Netti, og den var slet ikke så let at gå til synes jeg. Billederne er fra søbredden, fra den berømte dag, da "benet brak" ;-), dog nogle timer før. Vi ligger på græsset og nyder solen, og ænderne er MEGET tamme, og gik meget tæt på vores fødder, som her hvor Claus´fødder er i selskab med mange andefødder :-).
Mønsterpapirerne er fra BG "Granola, og blomsterne Prima "Festive White" og MM Jar Collection. Bradsne i blomsterne er ligeledes BG "Granola", elsker de farver. Det brune bånd i midten har jeg fået i candy-gave af Henriette, synes det passede perfekt hertil!

Charlotte har skudt endnu en udfordring igang på Scrapsisters, denne gang skal vi scrappe et hvidt kort. Det handler så om at gå sine ting igennem, for så meget hvidt/råhvid ligger jeg slet ikke inde med. Men jeg fandt dog disse materialer, og det er så "samlet" med lidt creamy brown sværte. Beklager genskæret, men det er lidt svært at tage fotos af det blanke overlay med sølvtryk.
Ellers bliver der slet ikke scrappet for tiden, heldigvis er julekortene i hus, og dem vil jeg hygge mig med at skrive i denne uge.
På lørdag skal jeg til julefrokost - julegalla - i Herning kongrescenter med mit arbejde, VIP billetter - det bliver så skønt, jeg glæder mig til at høre en masse skøn musik, bl.a. Sanne Salomonsen, Lis Sørensen, Shubidua, Nik&Jay, Thomas Helmig, Marie Carmen Koppel, Danseorkestret, Martin Brygman m.fl.
På søndag skal der laves konfekt, Casper og Mia kommer og "hjælper" ;-), måske ikke så smart arrangeret, men mon ikke det går *S*.
Tak fordi du kiggede med her, ha´en dejlig aften, nu er det snart tid til at se håndbold.


16 kommentarer:

  1. Super flot lo med mange fine detaljer og et flot hvidt kort som jeg synes er svær at lave.Du må have en rigtig god julefrokost

    SvarSlet
  2. Hold da op et flot LO! Lækker lækker!

    SvarSlet
  3. TOTAL skønt og SJOVT LO !! Andefødder :O) Også en rigtig flot opsætning. Og kortet er smukt ! Det er nogle rigtig skønne juleplaner du har...så god julefro når du når dertil...og husk at fløjte når I laver konfekt :O)

    SvarSlet
  4. Wauw et lækkert Lo. Jeg er vild med de farvesammensætninger, du altid laver.
    Også flot kort. Jeg har også deltaget og synes, at det var en svær udfordring, men dit blev rigtig flot.
    God decemberaften til dig.

    SvarSlet
  5. super flot lo og så skønt et kort ;o)

    SvarSlet
  6. Et lækkert LO du har lavet. Nogle flotte detaljer du har på. Vild med papiret.
    Kortet er rigtig smukt. Den udfordring fik du løst rigtig flot.
    Jeg synes det er svært at lave et kort i hvidt. Men nu har jeg lige været så "kvik" og sagt ja til at lave indbydelser til min nieces konfirmation. Hun vil ha' hvidt, guld og lyserødt.ahhr Så jeg tror at jeg vil kigge nærmere på kortet senere. :)
    Du må forsat ha' en god 9.december aften.

    SvarSlet
  7. såååå nydelig lo, og smukt hvid kort.

    SvarSlet
  8. Det LO er bare vildt lækkert... Super opsætning, skønne farver og masser af dejligt detaljer, sikke du kan:0)
    Er imponere over de hvide kort jeg ser, må være svært..

    SvarSlet
  9. Jeg synes nu at du har klaret udfordringen flot! Den er virkelig lækker.
    Dit kort er vildt lækkert og selv om det er helt hvidt er det spækket med lækre detaljer :)

    Kan du have en dejlig julefrokost - jeg er da slet ikke misundelig på alt den lækre musik!!

    SvarSlet
  10. Flot LO med mange fine detaljer. Og et dejligt stilrent kort.

    SvarSlet
  11. Sikke et lækkert kort - rigtig smukt. Layoutet er også super fint.

    SvarSlet
  12. Hvor er det godt dit LO som altid, skønne farver og et flot kort, synes det var en svær udfordring men den er du sluppet godt fra.
    Endlig har jeg fået taget billede af Anette´s udfordring hun har nu også hintet mig nogle gange ;-))
    Vi ses på torsdag

    SvarSlet
  13. nej det var ikke en nem skitse men dit resultat blev da rigtig flot

    SvarSlet
  14. Ja, jeg synes nu at du har klaret udfordringen flot, og er vild med de fødder der stikker frem, passer lige på titlen ;-)

    Men er nu glad for at du ikke nåede Nettis udfordring... så den vandt jeg YES YES...LOL... mig som ikke laver kort..

    Det er forøvrigt rigtig skønt det hvide kort, meget romantisk... i like it ;-)

    Knuz Betina

    SvarSlet
  15. Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nytår.
    Jeg glæder mig forsat til at følge din blog i det nye år.
    Juleknus Gitte

    SvarSlet
  16. Jeg ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nytår.
    Det har været en fornøjelse at følge din blog :o)
    Knuzzer
    Pialine

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails