CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag den 19. februar 2013

Project Life uge 6

Tiden flyver simpelthen afsted....
I sidste uge fik jeg lavet PL uge 6 færdigt.. men et hold i nakken har afholdt mig fra alt siden weekenden!! 
Er da godt nok lige blevet sat til vægs.... men efter en gang fys igår, piller som jeg BLEV SYG af, og droppede, lysner det, så jeg regner med at kunne køre bil på arbejde i morgen.
Så kan jeg jo lige øve mig i pc-arbejde med dette blogindlæg.
Uge 6 begge sider:
Papiret er færdige PL kort fra Becky Higgins "Olive Edition" samt orangeprikket scrappapir der er skåret til.
Uge 6 bød bl.a. på sygdom.. besøg af Rikke som havde ferie, hun kokkererede og bagte til os og til sin egen fryser ;) kom hjem med en tatovering.. og bød os alle på Chili Con Carne fredag aften.
Casper og Mia kom og spiste med og hyggede fredag aften. Efter Rikkes og Claus´spinningtime lørdag formiddag, kørte vi til Aarhus med Rikke og maden, en hurtig tur til Ikea, og hjem og se hendes nye værelse, som jeg ikke havde set. Hyggeligt og dejligt er det.
Søndag kom Casper med hjemmebagte fastelavnsboller - mod at måtte se lidt golf i TV.. jeg fik lavet dåbsinvitationerne færdige, så han kunne få dem med hjem til vennerne som skal have Wilma døbt.
Kortene så sådan ud, inspiereret af et af kortene fra Pias, Kreative Fornemmelserr, kursus lørdagen før.
Det var et pip fra mig, jeg vil forsøge at finde på noget til aftensmad som ikke kræver de store armbevægelser :)
Tak for jeres besøg og dejlige kommentarer, ha´en fortsat dejlig uge :)
*Jette*

13 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en flot uge du har lavet..elsker dine sider :) Jeg håber da at det går fremad med nakken så du kan komme til scrap i morgen aften :)

    SvarSlet
  2. Sikke da en weekend du har haft. God bedring.
    Flotte sider og super fine indebydelser.

    SvarSlet
  3. Tak for en træls uge. Jeg håber da at denne uge bliver bedre.

    Det er nogle super flotte sider og de er dejlige glade og friske at se på.

    Jeg kan rigtig godt li designet på dine dåbskort, og det at de ikke er så over baby pyntet.

    God bedring.

    SvarSlet
  4. Sikke da en omgang, håber du har fået det meget bedre : )
    Skøn side i din PL dejligt når nogen ligefrem kommer og laver maden : )
    Super skønne indbydelser du har lavet

    SvarSlet
  5. Uhhh lækre PL sider. Dejlige farver, der bringer forår i mit sind. :) Ærgerligt med sygdom, men jeg tror at (næsten) hele DK's befolkning ligger med et eller andet i denne vinter. På mit job er hærger der sygdom form 2. gang blandt kollegaer. Træls! Men that's life.
    Håber i hvert fald du har det bedre.
    Og jeg er VILD med den tatovering!!! - nu elsker jeg også den slags! :) Synes den er fed. Jeg kender en, som har fået lavet en stort set magen til. :)
    Rigtig god dag til dig.

    SvarSlet
  6. Ups - glemte at sige, at dine dåbsindbydelser er rigtigt flotte. Lækker stil! :)

    SvarSlet
  7. Igen super flotte sider i din PL, og dine invitationer er vild søde, super ide med de forskellige fonte. Jeg synes din datters tatovering er flot og
    meningsfyldt :o)
    Ha en god onsdag

    SvarSlet
  8. super flot PL kan godt li de gennemgående farver og sikke slillige invitationer
    Du må have en god weekend

    SvarSlet
  9. Flotte sider, det ser godt ud, når den/de samme farver går igen. Du får fint pyntet, så det er spændende at se på, og skønt med al teksten !

    SvarSlet
  10. total lækre sider du har lavet, vild med din måde at lave dem på-
    knuzzzz

    SvarSlet
  11. Super lækre sider og nogle smukke kort til barnedåb.
    Håber det går bedre og vi ses på onsdag.
    God weekend til dig

    SvarSlet
  12. Dejligt at du er ved at være oven på igen, du lød også noget skidt da jeg talte med dig :-) Dine sider er totalt flotte og jeg glæder mig til at se mere :-) God søndag :-)

    SvarSlet
  13. dine PL sider er superflotte, og flotte invitationer. Håber din søndag har været god :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails