CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag den 14. juli 2012

Stretch your stamps - Day 1

Jeg har tilmeldt mig dette onlinekursus Stretch your STAMPS, i håb om at få lidt gang i mine stempler igen. Jeg har haft (har) så mange bestillinger, at der ikke er meget tid til "fri leg". De første 5 dage af kurset er løbet af stablen, men du kan heldigvis downloade alt materialet, og lave det når du selv har tid... og jeg er så nået til dag 1.
Jeg har taget udgangspunkt i et af kortene, hvor jeg har stemplet på Hero Arts Dots and Flowers, med Hero Arts Chalk Ink Cerulean, på 2 stykker farvet karton i samme nuance, og derefter skåret dem i strimler.
Wellum er tørembosset og sat på lodret, hvorefter der er pyntet med bånd og et frimærkestempel fra CL535, og et par halvperler skal der være plads til :).
I morgen går turen til Århus, hvor vi skal fejre fødselsdag for Rikke :)
Rigtig god weekend :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det super flot og en god ide med sådan et kursus - har selv alt for mange der ikke bliver brugt så følger helt sikkert med her :)

    God tur til Århus og tillykke med datteren

    SvarSlet
  2. Sikke et smukt kort du har lavet. Jeg er helt pjattet med det.
    Kurset lyder spændende. Glæder mig til at se mere fra det :)
    God tur ned til Rikke :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails