CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag den 12. juli 2012

En travl uge...

lakker mod enden! Fra og med i dag har jeg sommerferie...som for første gang i 10 år skal holdes herhjemme i DK.... og det er med blandede følelser, når jeg ser på vejrudsigten!! Men vi må tage en dag ad gangen, ik´?
I den forløbne uge har jeg haft travlt, mere end forventet.
Lørdag var jeg til scrap-hyggedag sammen med Linda, Jette og Kirsten, hos Charlotte Ravn. 1000 tak for en skøn, sjov og kreativ dag :))... og havde jeg vidst bedre, så havde det været smart med en overnatning i Lunderskov fra lørdag til søndag...
Søndag aften kl. lidt i 20 måtte Claus og jeg hoppe i bilen og køre til Neumunster!! Pigerne var på vej hjem fra Bali, med 888-busserne fra Hamborg...de svigtede dog da de skulle skifte i Neumunster, og der stod de uden bus eller tog... dvs. de kunne lande i Kolding kl. 01.30 uden mulighed for at komme videre før næste dag...hvad gør man ikke for sine børn... vi var tilbage i Tvis kl. 01.30...spørg så lige om os to gamle var lidt matte i sokkeholderne mandag da vi skulle på job....og ikke mindst da vi havde fri... Nu har de så lidt mail-korrespondance med busselskabet omkring dette! Men de er vel hjemme og har haft en fantastisk tur!
Hos Charlotte fik jeg lavet et layout, som jeg ikke kan vise endnu...der skal også laves flere de næste 14 dage, hvor lidt af albummet helst skal afleveres ;))
Udover at jobbe og blive færdig til ferien, fik jeg så lige lavet 30 indbydelser til 50-års fødselsdag:
Dette kort skal afleveres i aften, også en hurtig bestilling med PC-tema:
Regnens siler...manden cykeltræner...ufff.... jeg foretrækker scraphulen :)
Rigtig god weekend, ferie og sommer til jer, og tak for jeres dejlige kommentarer, så er det jo skønt at blogge :))

5 kommentarer:

  1. Du er den sejeste Tante, tak fordi du rykkede så hurtig ud med indbydelserne :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god ferie til dig. Jeg er nu stadig spændt på om i bliver i DK eller hopper på et fly :)
    Rigtig søde kort du har lavet.

    SvarSlet
  3. Tusind tak for sidst Jette, det var en hyggelig dag. Men at i skulle tilbage så kort tid efter, ja jeg ved jo hvordan det er. Det fortalte jeg jo i lørdags, men godt at i fik pigerne godt hjem igen. Spændene med jeres ferie, ferie der er impulsive plejer at blive gode ferie med sjove oplevelser. De er super flotte dine indbydelser - og kortene også:-) Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  4. Super skønne kort. Er speciel vild med det første, så enkelt og elegang og super gode farver. Rigtig god ferie, det er super godt scrappe vejr :-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak for sidst det var super hyggeligt :-) rigtig god ferie håber vejret er med jer, ellers bliver der jo nok også tid til et par timer i scraphulen :-)) Rigtig fine drenge kort

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails