CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag den 15. december 2011

Vi juler og "ugler"....

...ja, jeg var altså nødt til at afprøve et af mine nye Hero Arts stempler! Jeg er vild med de nye uglestempler, og dette stempel fandt vej i min indkøbskurv :). Kortet er total liftet fra det nye katalog, det var lidt nemt at komme igang på den måde...oven på alle de julekort der efterhånden er lavet ;)
Det kan jo i grunden bruges til både fødselsdag og "graduation", studenter mm.
Ellers er her mere eller mindre travlhed...havde julefri i mandags og fik købt en hulens masse julegaver :). 5 arbejdsdage tilbage, der mangler endnu et par gaver og at blive lavet konfekt, men nu er det jo snart weekend. Lørdag aften nydes med gode venner her hos os.
Rigtig god weekend derude, og tak for jeres kommentarer, det varmer :)

10 kommentarer:

  1. Superflot kort!
    Jeg nåede desværre ikke at købe det før det var udsolgt. Så jeg må vente til næste omgang ; )

    SvarSlet
  2. Oh Jette, this is one of my favourite stamps from the new release and I love what you did with it! Adorable card!The owl looks wonderful and it goes perfectly with the woodgrain background!

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå at du er vild med den ugle, den er også sat på "must have" hos mig.
    Det er super flot kort!

    SvarSlet
  4. Skønt kort! Jeg må også selv vente på den lækker ugle, som altså snart kommer igen ;))

    SvarSlet
  5. Super lækkert kort. Du var heldig at få fat i denne skønne ugle... så det betaler sig altså at sidde klar kl 24.00, så man kan få fingre i de første eksemplarer;-)
    Ha en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  6. Super, duper cute og meget "j"uglet ;)

    SvarSlet
  7. Sikken et skønt kort. Du har ret, det stempel kan bruges til lidt af hver. God weekend

    SvarSlet
  8. Hvor er det da bare et skønt uglekort :-) den ugle så jeg slet ikke da jeg lavede min bestilling men fik jo et par andre stempler :-)
    knus Kirsten

    SvarSlet
  9. Smukt kort og sikke et sødt stempel du fik købt :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails