CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 16. oktober 2011

Minialbum v. Nathalie Kalbach

Til Scraptastic i Belgien, var jeg på kursus i minialbum v. Nathalie Kalbach. Der var griseri og maling all over! Men sjovt var det, og MEGET anderledes end det jeg normalt laver. Det var et meget simpelt minialbum at lave, det der var anderledes var at vi brugte Tattered Angels Glimmermist, Glimmer Glam og Glimmer Glace til at pynte sider og pynt med.
Forsiden er malet med stencil og Glimmer Glam, og sprayet med Glimmer Mist.
Indersiderne er lavet af dobbeltsidet papir, skåret i A4 størrelse, og pyntet efter smag og behag.
Smag og behag...jeg ville aldrig selv have valgt disse papirer og materialer, men det er jo det sjove i at blive udfordret!
Jeg ved ikke lige hvad jeg skal bruge bogen til, udover små noter, huskesedler og minder. Bl.a. var jeg til Thomas Helmig Solo koncert i onsdags, og billetten og et billede har da lige fået plads heri.
Metalbanneret har fået både Glimmer Glam og Glimmer Glace (blank og mat)
Et par sider mere...fanerne er lavet af Washi Tape og dymo.
Chipboardfiguren er ligeledes malet med Glimmer Glam og Glimmer Glace, og crepepapiret, som oprindeligt var helt hvidt er sprayet med Glimmer Mist og har derefter fået et par penselstrøm med Glimmer Glam, inden det er foldet og limet på forsiden.
Alt i alt en meget spraglet bog, meget atypisk for mig...
Men jeg er blevet ret glad for den, og har tænkt at bruge den lidt som en Smash bog, indtil jeg modtager den rigtige med posten :))
Og så tror jeg det er tid til en gåtur i det helt fantastiske flotte efterårsvejr!
God søndag derude :)





14 kommentarer:

  1. Wow hvor blev den bare flot!! Og jeg kan se at du har skriftet bogstaverne på titeln ud ;)
    Jeg har faktisk fået lyst til at lave een efter samme model og jeg ved allerede hvad den skal handle om; jeg vil lave een over alle de ting jeg skal huske til jul, da det er os der skal holde den. SÅ skal bogen bruges til alle mine lister :)

    SvarSlet
  2. Hold op, hvor er den altså flot..!

    SvarSlet
  3. Super lækker bog..hvis ikke lige det var din blog, jeg var inde på, ville jeg ikke have troet, at det var din bog;-)... ikke lige dine blomster og bling. Men det skal så dertil siges, at du har lavet det SÅ super flot og vel gennemført, som du plejer. Så selv om du ikke har valgt papiret, får du det alligevel til at se så fint ud.

    Vi ses på onsdag, god søndag!!!

    SvarSlet
  4. Wow, hvor er den lækker :)
    Sikken masse skønne farver - det kan godt være, det ikke almindeligvis er "dig", men h o l d da op, hvor er du sluppet godt afsted med den :)

    SvarSlet
  5. Den er rigtig flot. Lækre farver.

    SvarSlet
  6. det ser da bare så super fedt ud med flotte farver og søde detaljer

    SvarSlet
  7. Den er da blevet super flot.

    SvarSlet
  8. Wow, den er så flot! Den kan du godt være stolt af trods det var en udfordring for dig. Den rummer så mange flotte detaljer!

    SvarSlet
  9. Den synes jeg var fantastisk sprek med livlige farger og flotte detaljer!

    SvarSlet
  10. Fantastisk flot bog, og den er da sej. Jeg kan godt forstå du er blevet glad for den. Ses på lørdag :-)

    SvarSlet
  11. WOW hvor er den bare flot : ) helt vild med alle de skønne farver.

    SvarSlet
  12. Hej Jette - så flittig du har været! Flot projekt og det lyder til du havde en dejlig tur! Knus Sanne

    SvarSlet
  13. Wow! I love this, so many details and wonderful colors, I love mini albums, very fun to make!

    SvarSlet
  14. This is really beautiful !... I love this

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails