CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag den 23. august 2011

The Cube...og lidt kort

... jeg har kaldt mit andet layout denne weekend for "The Cube"....ja, hele to layouts på én gang!! Billederne er også fra Malta. Bygningen som Rikke boede i  hed "The Cube", og var helt ny. De var de første der boede i lejligheden, som var møbleret på forhånd. Jeg har valgt at bruge mit foto af "navnet" på muren som titel, da det ligesom gav sig selv.
Materialerne er denne gang også fra en af mine månedspakker fra Swirlydoos. Jeg er vild med organza-die-cut baggrunden...og de små clear tags. Godt jeg har de månedspakker, de hjælper lidt med at komme i scrap-gear igen ;D
Ellers har jeg lavet en del bestillingskort i weekenden, og nogle af dem er allerede afsendt....men her kan i se et, der skal bruges i morgen til en kollega, som bliver færdig som bandagist. Kortet er selvgjort,  lavet ud fra et billede....hurra for google :D. Jeg har bevidst ikke pyntet det så meget.
Et bestillingskort til min nabo:
Og så et par bare for sjov...Jeg har fundet noget af mit My Minds Eye papir fra gemmerne.
Så er jeg også blevet inspireret af Pias resist embossing:
Det var alt for nu, i morgen venter en hel arbejdsdag, fejring af kollegaen og derefter direkte til scrapaften....men så er vi også over halvvejs til weekend igen ;))

11 kommentarer:

  1. HOLD nu op hvor har du været produktiv Jette! Flot flot kort til din kollaga - og skønt at se MME papirerne på dine flotte kort. Jeg kan godt forstå at du får mange bestillinger ;))

    SvarSlet
  2. Super smukke kreationer fra dig igen... dit Lo er sååå smukt, billeder og papir matcher så skønt. Og masser af lækre kort, der alle er så fine og fyldt med skønne Jette detaljer.
    Vi ses lige til en kop kaffe i aften :-)
    Ha en god dag!!!

    SvarSlet
  3. Som altid nogle flotte kort med skønne detaljer og dit layout er så lækkert

    SvarSlet
  4. Skønt LO, sidder lige og lurer detaljen med dit jourbaling, mine er altid helt lige... men det bliver der da vist snart lavet om på. Også en fed clustering du har lavet... flot flot...

    SvarSlet
  5. Igen igen et fantastisk flot LO - alle de detaljer der er i det. Det skal hvis lige forstørres lidt og ses i små detajler:-) Og sikke nogle smukke kort du har lavet. God scrap aften i aften - det bliver da en noget produktiv uge så meget som du allerede har nået. Mange scrap hilsner Linda

    SvarSlet
  6. Hold da op du har haft travlt :-) Super skønne kort og LO som altid, herlige farver.

    SvarSlet
  7. Super flot og sikke en masse du har fået lavet.

    SvarSlet
  8. Such a interesting creations! Fantastic colours, embellishments... everything!

    SvarSlet
  9. Hold da fast en masse lækre ting du har fået lavet! Fedt layout du har lavet - jeg er helt vild med at stilen i layoutet passer til stilen i billederne, godt set :)
    Dine kort er også virkelog flotte..specielt det grønne er jeg da helt vild med :)

    SvarSlet
  10. wow! Du har haft travlt! Jeg elsker det hele!

    SvarSlet
  11. Tak for dit besøg hos mig i dag, for din søde kommentar og fordi du har meldt dig som fast læser af bloggen. Det er jeg glad for :) Rigtig dejlig blog du har her med suuuper fine kreationer. Her vil jeg også gerne kigge med :)Kh Camilla / camomillas.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails