CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag den 12. april 2010

April Card Chain Challenge

This month, i have tried to join Deborahs Card Chain Challenge. Everyone, from all over the world, can join this challenge. This is my first take, and this time, i have sent a card to Indonesia!! I can´t show it before the card is in the mailbox over there. But today, i found this card in my mailbox. I was so exited, and what a lovely and beautiful card i received from Daria in USA!! I love the colour-combo, and the stamp is embossed, and all the lovely and embossed flowers are cut out!! Thank´s a lot, Daria :D. If you are interested and want to join next time, take a look on Deborahs lovely blog ;)

Jeg har prøvet noget nyt... jeg har i april tilmeldt mig Deborahs Card Chain Challenge. Det går i alt sin enkelhed ud på, at du tilmelder dig, og når fristen er udløbet, sender du et kort til personen over dig, og modtager et kort fra personen under dig på listen. Hver måned er der 3 udfordringer, en skitse, farve-kombo, eller tema. Og du behøver blot at bruge én af dem.
Alle, fra hele verden, har mulighed for at tilmelde sig, og jeg har så sendt et kort til Indonesien!! Dette kan jeg dog først vise, når det er modtaget. I dag har jeg så modtaget dette smukke kort fra Daria i USA!! Det er så flot, og stilke og blomster er embosset, og selve blomsterhovederne er klippet ud bagefter!! Det er desværre svært at gengive på fotoet, men det er SÅ flot. Så jeg er helt sikkert med på næste challenge også. Har du fået lyst til at prøve, så gå ind og se mere på Deboras blog
Ønsker jer en rigtig dejlig forårsuge :)
Jette

7 kommentarer:

  1. Det er da en fed idé at sende kort til hinanden på den måde, - jeg kender det fra ATC-kort. Det er sjovt at modtage kort fra hele verden, og en fed måde at få inspiration på.
    Du har helt bestemt været heldig med det smukke kort fra Daria.

    Jeg vil også ønske dig en dejlig forårsuge :-D

    SvarSlet
  2. Det var da en sjov ide og spændende, at modtage andres kort! Sikke dejlige farver du har brugt på det kort her;0)
    Knus

    SvarSlet
  3. Super ide og ja det er jo ikke hverdag man modtager et kort fra usa eller hvor man får fra :o) Smukt kort iøvrigt og i lækker farve

    SvarSlet
  4. Det må være spændende at åbne sådan et brev :-) Det ser rigtig godt ud, selvom du skriver det ikke er så pænt som IRL.

    SvarSlet
  5. Super go' idé med sådan en kort--kæde! :)...og det er helt bestemt et smukt kort du har modtaget fra Daria :)

    SvarSlet
  6. Det lyder da som en super god ide. Det er jo altid spændende at modtage kort som andre selv har lavet.:)
    Det er et rigtig flot kort du har modtaget :)
    Forsat rigtig skøn uge.

    SvarSlet
  7. Sikke et virkeligt flot kort du har modtaget, måske skulle man prøve engang :) Jeg tror dog lige jeg skal over alle de her konfirmationskort først :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails