CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 20. september 2009

Tilbage til hverdagen efter en dejlig ferie

Så har hverdagen meldt sig igen, efter en skøn ferie på Gran Canaria. Dette indlæg er også mest præget af ferien ;-). Claus skulle afholde sin sidste uges sommerferie, og så besluttede vi os for en afbudsrejse. Billigt!! På et 4* hotel i Amadores, ny lille naboby til Puerto Rico. Dette foto er taget fra vores dejlige store balkon, med plads til kurvemøbler og 2 solvogne....god plads!
Vi var afsted bare for at slappe af og nyde det, så de daglige spørgsmål bestod af, hvor vi skulle bade, ved poolen eller ved stranden, og hvor vi skulle spise aftensmad :D. Amadores ligger i gå-afstand fra Puerto Rico, enten over bjerget eller via kysten langs stien. Dette foto er taget fra stien fra Puerto Rico til Amadores. En stenmur skilte stien og klipperne fra vandet.
Søndag tog vi en tur til Puerto de Mogan, en skøn lille oase ca. 8 km. fra Amadores. Da det var søndag, og da det ikke er højsæson på Gran Canaria, var her stille og fredeligt, så vi rigtig kunne nyde stemningen og en frokost på en af havnerestauranterne. Puerto de Mogan kaldes også Gran Canarias Venedig. Billedet her viser hvorfor.
Vi sejlede retur til Puerto Rico, og gik derfra hjem til hotellet. Billedet her er taget fra båden og viser Amadores og vores hotel øverst oppe, og stranden nedenfor.

Vi havde den skønneste strand neden for hotellet....en pæn gåtur skal det lige siges, da vores hotel lå øverst oppe på klipperne! Vi gik også op og hjem...men heldigvis er det billigt at køre taxa dernede, så de fik lov at køre os hjem et par gange *S*. Billedet her er fra en solnedgang en af vore aftener på strandrestauranterne.

Her ses vores lejlighed, 3.lejlighed set fra venstre, øverst. Vi havde en super flot udsigt over poolområdet og stranden nedenfor.

Vi deltog i guide-aftenen i Puerto Rico, som også bød på Tapas, en helt igennem hyggelig aften med masser af snak og god mad.
Derudover deltog vi i en heldagsudflugt med bus, "klassiske Gran Canaria", hvor vi kørte gennem øen og oplevede de 4 klimazoner og den forskellige natur der er på øen. Her er vi fanget af en af de andre turister under et af vore pitstop.

Sidste aften tog vi til Puerto Rico for at spise, og se lige nogle flotte røde skyer vi kunne beundre under middagen!
Scrap er det af gode grunde ikke blevet så meget til, dog har jeg i dag fået lavet et enkelt bestillingskort til en tandlæge.
Alle de gode sager jeg købte og vandt til sensommercrop har jeg heller ikke rigtig fået kigget på, så nu vil jeg hygge mig med det resten af søndagen.
Fortsat god søndag til jer, og læg gerne en kommentar, det glæder mig hvergang.

1. Nogle af billederne kan jeg ligesom genkende fra dine SMSer til mig i løbet af ugen *G* Tak for stemningsbillederne :)
    Det ser du til at have været en rigtig dejlig uge for jer. Der er nu ikke noget bedre end ferie og varme :)

2. ojjjjjjjj så lækre billeder jette, og sikke dog en super ide at tage en afbudsrejse.sikke dog en udsigt i havde.

super flot kort du også har lavet.

3. Super god ferie:-) Dejligt. Et flot kort du har fået lavet.

4. Ej hvor lyder det til i har haft en super god ferie...

Scrapemner har du jo også sørget for, hvor er det nogle gode billeder...

5. Det lyder som en rigtig god ferie og sikken nogle fantastiske billeder, du har fået taget.
    Sjovt kort

6. Sikke nogle flotte stemningsbilleder fra en ferie....
    Det er da en masse scrappepontiale i de billeder..
    Flot tandlægekort - masse skønne detaljer... :o)
    Scrapknuzz Tanja

7. Uhh - nogle lækre billeder. Lige til endnu et scrapalbum! :-) Dejligt i har haft en god ferie.
    Kortet er da herligt med skønne tandlæge-detaljer!

8. Velkommen hjem. Dejlige billeder I har taget, - det ser skønt ud :-)

Det ser ud til at der er masser at scrappe i de mørke vinteraftener ;-D

9. Øjj hvor ser det bare godt ud, må man være så fræk og spørge hvem i rejste med. For det kunne da være man skulle bruge den sidste uges sommerferie der. Nogle flotte billeder, i ser virkelig ud til at i har hygget Jer.

10. Åh sådan nogle skønne billeder.., man bliver helt misundelig!! Min søster er dernede nu, heldige asen!! Skønt kort.., havde gætte det med tandlægen!! God weekend!!