CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag den 19. juli 2007

Fritids-scrapper og designer for Li-Om-Hjørnet

Ud over at jeg scrapper det meste af min fritid, så har jeg sammen med Anette (Netti) og Marianne sagt ja til at være LO-designer for Sabinas hjemmeside Li-Om-Hjørnet. Det er jeg faktisk smigret over, og jeg glæder mig til de udfordringer der kommer. Da vi kom hjem fra sommerferie, lå den første udfordring med posten. Dejligt papir, rub-ons og chipboard-blomster. Så kunne jeg jo næsten ikke vente med at komme igang - så kunne vasketøj være vasketøj! Selv om jeg synes det var lidt svært at vænne øjne og tanker til scrap igen, nogle gange står det mere eller mindre stille...?! Men så er det jo en udfordring, bare at komme igang igen.
Men her er så det første LO som jeg har lavet og endnu et er på vej. LOét viser Rikke og hendes bedste veninde Marie, i festtøjet, klar til afslutningsfesten i 10. klasse. De har været veninder siden børnehaven, og er det stadig her 12 år senere.
Materialer er fra EK Success og beskrivelse af LO´et vil kunne ses på




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails