CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 6. januar 2013

Project Life uge 1

Her er så Project Life uge 1. Det har været sjovt og hyggeligt at sidde og klippe-klistre om sin første uge i det nye år, og om, hvad ugen indeholdt.
Jeg har selv skåret papirerne til fra en blok jeg havde fra October Afternoon. Elske farverne.. men må indrømme, at det er lidt af en overvindelse med alle de farver og mix på kryds og tværs...men idet billederne er meget forskellige og jo vil blive det når jeg printer i farve, så lader jeg dem bestemme. 1. side starter den 31. december. Julen blev båret ud med de sædvanlige uheld, vi var inviteret ind til Casper og Mia, til champagne og hjemmelavet kransekage og konfekt kl. 12 middag, vi nåede lige lidt traditonel "nabosnerydning" inden Claus og jeg indtog afttenens middag alene. Senere besøgte vi vore gode venner her i Tvis.
 
Vi har altid set nytårsskihop fra GarmishpartenKirchen i tv den 1. januar, så da er fjernsynet tændt...ikke altid vi ser så meget af det, men det er hyg´ligt :))
Så var det arbejdsdag igen. Samtidig har jeg sat mig nogle mål for 2013...bl.a. at være bedre til at tage madpakke med....sorry Nørregade6 (salatbar)!! og få gang i træningen igen. Begge dele lykkedes den første uge ;)) og jeg har skam også været til træning i dag!
Her er side 2 af den første uge:
Igen papir fra October Afternoon, og de små tags er nogle jeg har downloadet fra Pinteres og klippet ud. Jeg har så også fundet det rigtige at skrive med... jeg havde et par penne fra mine Smash! bøger, og de er jo fantastiske og tværes ikke ud når man er venstrehåndet. De ligger nu ved mine PL-materialer!
Nu skal der ryddes op, og så skal der vist tænkes i indbydelser i stedet for.
1000 tak for jeres kommentarer, det er rigtig dejligt med feed-back og gode råd, som også gerne modtages med kyshånd :))
Ha' en rigtig dejlig søndag.
Hilsner fra
Jette

13 kommentarer:

  1. Det ser supergodt ud! Jeg har det også svært med alle farverne, men mon ikke vi kommer over det i løbet af året? :) Jeg glæder min i al fald til at følge dit PL :)

    Vi ses på onsdag :)

    SvarSlet
  2. Det ser super fint ud! :)
    Jeg kan jo rigtig godt li' de mixede farver - synes det giver meget mere liv til albummet..og tænker da nok du når at vænne dig til det i løbet af året ;D

    SvarSlet
  3. Super god start på dit PL. Hyggeligt at kigge med på din uge 1 og jeg glæder mig til at følge med i de mange uger der kommer. :) Mine sider er faktisk også færdige, men jeg mangler lys til at fotografere i... så det må vente.
    God ny uge til dig.

    SvarSlet
  4. Det er flotte sider i din PL. Dejlige papirer, du har valgt.
    Du må have en god søndag aften.

    SvarSlet
  5. total flotte sider, hold op jeg synes det er svært, men også hyggelig

    knusss

    SvarSlet
  6. Lækre side du har lavet. Jeg kan godt lide dit mix af forskellige materialer og farver. Hyggeligt at kigge med, og der er da bestemt et par idéer jeg tror jeg låner :-)

    SvarSlet
  7. Rigtig flot PL sider og skønt papir : )

    SvarSlet
  8. Jeg synes, dine sider er rigtig fine og fortæller netop historierne om livet, som det leves hos jer. Min løsning på det med farverne har været at bruge færre men større billeder. Nu må vi se om det er en trend, jeg fortsætter gennem året...

    SvarSlet
  9. Super lækre og let overskuelige sider du har har lavet. Flotte papirer og farver.
    Ha en god tirsdag... vi ses onsdag :-)

    SvarSlet
  10. Kanon flote PL sider. lækkert papir. :)
    Forsat rigtig god tirsdag.

    SvarSlet
  11. Hej Jette. Godt nytår til dig og din familie.
    Hold da op et projekt du har kastet dig ud i. Det tar jeg hatten af for. Det ville jeg aldrig kunne holde. Det er nogle super flotte sider du har fået lavet og lækre mønstrepapirer. Jeg glæder mig til at følge dit projekt.
    Held og lykke med træningen - det kan jeg kun sige at det også kræver sin kvinde at blive ved, men hold ud.
    Knus Helle

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails