CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag den 10. maj 2012

Evighedskalender

Her er endnu et par sider til min evighedskalender. Tanken er at jeg laver et tag til hver måned, og bagpå skriver jeg dato og navn, på den der har fødselsdag. Ikke noget med ugedage osv. Derved kan den bruges uendeligt....eller så længe den holder ;)
Til juli måneds tag er der brugt papir fra den nye serie Huntington Garden.
Oktobers tag er lavet med en af mine favoritter, Chantilly Dawn
Til april-tagen er der brugt Vintage Pink, og Aladine retro stempler.
Her er de første 5 månedstags samlet
Alt papir og stempler og en del pynt og bånd er fra shoppen.
Rigtig god weekend derude :))

9 kommentarer:

  1. Fantastisk flot kalender - jeg kan godt se, at jeg må have fat i noget af det papir, fordi det er da næsten ikke til at undvære

    SvarSlet
  2. Hvor er den lækker!
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Super lækkert og kreativt lavet. God weekend

    SvarSlet
  4. Altså hvor er det bare flot lavet!! Det var måske en meget smart ide at lave sådan een evigheds-fødselsdagskalender :)
    Rigtig god søndag til dig :o)

    SvarSlet
  5. Genial ide og hvor er de smukke på hver deres måde

    SvarSlet
  6. hvor er det bare flot og så gennemtænkt. Sådan en er jeg nød til at prøve kræfter med også :o)

    SvarSlet
  7. Du machst wunderschöne und traumhafte Arbeiten.
    Und auch dein Blog ist sehr inspirierend für mich.
    Nun bin ich auch dein Fan

    Liebe Grüße

    SvarSlet
  8. Kanon flot og kreativt ;O)
    Hvor køber man de smukke sommerfugle?
    Hilsen
    Jytte

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails