CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag den 3. april 2012

Et liftet LAM-layout....

....lavet i lørdags, hvor vi i scrapklubben havde besøg af Lisette aka LAM. En dag fyldt med inspiration og hygge. Vi skulle bl.a. lifte et layout med lag-på-lag, "mange billeder" og syning. Jeg brugte endnu en af mine månedspakker fra Swirlydoos til dette layout.
Derefter skulle vi lave et veskekort, en æske lavet af ét stykke 30x30 papir. Jeg er normalt ikke så meget til de  små æsker mm, men dette er ret simpelt og laves fx. af et stykke dobbeltsidet papir. Æsken lukkes med en lille magnet, og kan pyntes efter behov. Man kan evt. også beklæde hver enkelt side/trekant med mere papir...men jeg er til den dovne side, så synes at dobbeltsidet papir er perfekt! :).
Derefter legede vi med Ranger produkter og tags... og det fortsætter jeg med herhjemme, da jeg jo deltager i Tim Holtz´s onlineclass. Det er slut nu, men fordelen er jo at man kan arbejde med det, når tiden er til det.
I går fik jeg lavet et par hurtige kort med et af mine nye Hero Arts stempler, "Greetings":
Stemplerne er sværtet med forskellige Distress Inks, og dertil papir fra MME.
Påskeferie....solen skinner nu, så måske skal der luges lidt i haven i eftermiddag?
GOD PÅSKE :)

15 kommentarer:

  1. Lyder til at i har haft en dejlig og kreativ dag sammen med Fru Lisette, som lærer. Og WOW for nogle skønne ting du har fået lavet.

    God påske...
    Jeg er på arbejde disse 3 dage, trist.

    SvarSlet
  2. Det lyder da som en fed ide at få en underviser ud i ens scrapklub. Dit lo er bare så lækkert - er viiiild med syningen - den er bare mums.

    SvarSlet
  3. tak for sidst ,det var rigtig hygggeligt og dine kreationer blev flotte. Kæft jeg er vild med dine to kort, det stempel må jeg da eje ;O)
    Jeg har tilladt mig at snuppe nogle af dine billeder fra i lørdags til mit project life. Jeg håber det er i orden.

    SvarSlet
  4. Sikke en masse lækre ting, du har lavet!
    Du må have en god aften.

    SvarSlet
  5. wow en masse super fantastiske ting du har lavet :0)

    SvarSlet
  6. Ej, et smukt LO. Hvor der det nogle flotte MP du har brugt. Det ser godt ud med snørren.

    Det er også nogle flotte kort du har lavet.

    God påske.

    SvarSlet
  7. Super smukt Lo du fik lavet... det var en super hyggelig dag med masser af dejlig inspiration. En flot veskekort og skønne kort du også har lavet.

    Ønsker dig en rigtig god påske

    SvarSlet
  8. Utroligt Jette! Super smukt det hele. Rigtig god Påske!

    SvarSlet
  9. Smukt layout du fik lavet i lørdags. Jeg er faktisk blevet helt vild med det der snørre noget.
    Din lille taske er blevet SÅ flot og hallo nogle lækre kort du har lavet!
    Tak for husly igår da jeg var SÅ nervøs :)

    SvarSlet
  10. Nogle super flotte ting du har fået fremstillet. Dine kort på nederste billede er jeg især ret vild med, lækkert bånd du har brugt.

    SvarSlet
  11. Mums -for nogle lækre ting, som du har fået lavet. Hero Arts kortene er også rigtig flotte. Rigtig god påske til dig.

    SvarSlet
  12. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  13. vor blev kortene da fine, det er også nogen rigtig lækre stempler.. selv tak for super hyggelige og kretive timer her i påsken
    Vi ses onsdag :-)

    SvarSlet
  14. Hvor blev kortene da fine, det er også nogen rigtig lækre stempler.. selv tak for super hyggelige og kretive timer her i påsken
    Vi ses onsdag :-)

    SvarSlet
  15. Wow! lekker Lo og kort + alt det andre flotte du har her i bloggen din.
    lenge siden sist jeg var innom, men du verden så mye flott!
    Klem fra Gro

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails